Sat4all

gelukkig zijn jullie weer online het werd wel erg kaal op het net zonder de satboards maar gelukkig hebben we weer satfun jammer van sat4 all maar waarschijnlijk krijgen we nu meer zielen dus meer satfun

het beste herbies

 
Hallo zo als gezegt ben ik ook weer van de partij en hoop ik, dat dit bord leerzaam en ook een gezellig bord wordt met veel kijk vrije uren.

G.r Pecari

 
Dan maar hopen dat jullie dan dat jullie die bingo winnen, want zeg een eerlijk het is niet alleenmaar een kunst om iets op te bouwen maar vooral om het zaakje bijeen te houden!

Ik vind het zeer en zeer spijtig dat s**4**l slagzij aan het maken is! Dit vooral dat het gewoon, buiten de diverse scheldpartijen, een goed board was waar een helboel leuke mensen bij waren aangesloten!

Ik hoop dan maar dat er gewoon een ander aantal mods zich aansluit om gewoon door te gaan, niet dat ik dit board niet zie zitten maar twee is toch veel leuker als een! Nietwaar?

 
blijft toch jammer, ik zelf zat sinds een maand of 3 bij s**4**l, en in totaal al zo'n 6 maanden lezer van het board.

het sluiten geeft mij vreemd genoeg een beetje rot gevoel.

ken ik nog uit 1974 (stopte toen ook iets).

maar wel leuk dat de "goede" kern hier weer terug is, hopelijk blijft hier alles goed gaan.

fenzo.

 
s**4**l staat te koop, in de nieuws sectie staat vandaag een acceptabele uitleg zonder veel in details te treden.

De chat echter gaat zoals eerder is genoemd gewoon door

in de room #satlounge iedereen is welkom ;)

 
Wat ook de reden mag zijn,

ik wil in elk geval alle mods van s**4**l bedanken voor jullie inzet, ik heb met veel plezier jullie board bezocht, ik respecteer jullie keuze, maar jammer is het wel

Het ga jullie goed

Digidirk

 
Nou BT, ook van mij succes gewenst. Ik zie al een aantal bekende vluchtelingen. Dat beloofd veel goeds. Tsja, v.w.b. de interne strubbelingen van s**4**l, daar weet ik niks van. Maar wel een beetje lullig dat het gaat zoals het gaat. Er zijn er destijds heel wat geweest die, toen het om financiering van de software te regelen, wel een handje wilden uitsteken. (Is toen door 1 enkelegift perect opgelost) Nu mogen / kunnen we niks doen. Zonde !

Hier gaan we het beter doen.

 
Originally posted by JoostA Nou BT, ook van mij succes gewenst. Ik zie al een aantal bekende vluchtelingen. Dat beloofd veel goeds. Tsja, v.w.b. de interne strubbelingen van s**4**l, daar weet ik niks van. Maar wel een beetje lullig dat het gaat zoals het gaat. Er zijn er destijds heel wat geweest die, toen het om financiering van de software te regelen, wel een handje wilden uitsteken. (Is toen door 1 enkelegift perect opgelost) Nu mogen / kunnen we niks doen. Zonde !

 


Hier gaan we het beter doen.


 


Correctie alle mods/admins hebben voor die software betaald

iets wat we voor jullie users graag over hadden.

Die enkele misterieuze gift is hiermee uit de wereld.

hmmm je kunt soms beter meteen de waarheid zeggen zie ik ;)

 
s**4**l was een goed board

wat ik tot nu toe hier gezien heb gaat dit ook zo worden

ben blij :) dat ik hier terecht kan.

Hoop freek niet ;(

 
Gelukkig ik dacht even dat het helemaal gebeurd was met de nedelandse boards.

Maar er is dus toch nog weer een insteek voor ons om aan informatie te komen en door te geven.

Ik hoop dat de meeste s**4**l users ook weer van deze board gebruik zullen maken, dan is dit board in korte tijd zeker zo'n grote bron van informatie als s**4**l was.

Veel succes!!!!!!!!!!

Redcat

 
het is jammer van s**4**l maar ja we moeten verder, gelukkig hebben we dit board nog. Er zijn weinig goede nederlandse board's.

jongens hou hem erin.

 
het blijft evengoed jammer dat het zo moest eindigen voor s**4**l kwam er graag maar zie aan de posts dat meeste nu hier zitten en er moet toch een plaats zijn voor ons hobby gekken om elkaar te kunnen helpen!!!

daar zijn deze site's toch voor opgezet

groeten gauser

 
Ja inderdaad jammer, het funboard en s**4**l zijn de beste nederlandse boarden. Ik ben blij dat er nog een over is, en ik hoop dat het weer net als op de andere lokaties belangrijk blijft fun te hebben met de hobby!

 
Of het echt over is met s**4**l ??

dit staat er nu:

----------

*** Great newz! ***

Amongst the over 400 e-mail messages received today where some very interesting offers. I don't mean financially interesting offers but offers from hobby-freaks like us which are interested in giving s**4**l new life!!!:):)

We are in the middle of talking to these people in order to make arrangements for a full carry-over of s**4**l into new and enthusiastic hands!!

Please stay tuned because s**4**l will be BACK!!!

The new owners will need new moderators (for the Dutch and the

International board) which are prepared to spend at least half an

hour of each day in service of s**4**l!

4 FREE AND 4 ALL!

----------

Wat hier nu van te denken ??

Peter.

 
Het lijkt me reeel. TB heeft me daar gisteren over icq ook over gesproken dat dit misschien er aan zat te komen.

Even afwachten dus.

 
ik denk dat ik er nog niet zo ver naast

zat met die 14 dagen bedenktijd

ik hoop het het is altijd wel leuk

als er meerdere forums zijn kan je af en

toe omschakelen hoe meer er zijn des tebeter

is het voor de hobbyist

wil

 
@ SATWATCHER. Als het bovenstaande waar is en door gaat moet het winnen van die 20 miljoen wel een fluitje van een cent zijn, nietwaar.

 
@ SATWATCHER. Als het bovenstaande waar is en door gaat moet het winnen van die 20 miljoen wel een fluitje van een cent zijn, nietwaar.

Never say never again dus (die uitspraak heb ik helaas niet zelf bedacht)

Maar het blijven hectische tijden bij en rond de boards.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan