Sat4all

Ik heb ermee proberen te vertellen dat je van de de opgestapte modsgroep niet zou moeten verwachten dat die terug zouden komen.

Ik was ook op diezelfde dag op de hoogte gebracht dat s4a niet opnieuw zou starten maar nu er animo voor is wens ik de toekomstige mods en admin veel succes er mee.

Voor een hoop hobbyisten zou het leuk zijn als het gebeurd maar mensen die zich als mod of admin willen gaan inzetten moet wel bedenken dat het een echte dagtaak is om alles draaiende te houden..

Maar nogmaals alle succes met de doorstart en zal er in de toekomst zeker nog als gebruiker terugkeren als het een goed board is..

Satwatcher

 
Wat is daar dan mis mee?? Ik zie het niet. ziet er toch goed uit in eerste slag-op-t-oog?

Groetn Piet.

 
toch bedankt s**4**l, ik heb er veel geleerd door veel te lezen. helaas toen ik mij wilde registreren bleekdit niet (meer) mogelijk

 
bij s**4**l kan ik wel de diverse boards (weer) lezen. zij zijn interessant genoeg. weet iemand wanneer registratie daar weer kan ? cq. chatten weer mogelijk is?

 
Je kunt wel lezen, maar alleen de bestaande verhalen. Kijk maar eens naar de datum. Dit heeft te maken met de sluiting en niet de registratie. Die was al eerder tijdelijk gestopt. Wanneer het daar verder gaat zul je het vanzelf wel merken of lezen links of rechts.

 
Originally posted by denktenk De eerste lijkpik-kloon is er al:


(...)
Nou die is niet zuinig in zijn jatwerk. Wordt niet helemaal gewaardeerd aan het aantal gebruikers te zien...

 
nu half twaalf,, alle postings/replys alweer gewist,

niet erg stabiel daar!!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan