Sorry maar ik beslis niet over het houden van een poll of niet. Het team leest alles mee, dus mochten ze het willen dan zie je wel weer iets komen.
Maar denkelijk gaat dit gezien het vele gezeur van een bepaalde kleine gebruikersgroep niet snel gebeuren.
@Satslope, ik dacht je te kennen maar je valt me de laatste tijd toch enorm tegen met je commentaar. Je mag natuurlijk je mening geven maar het is allemaal maar erg doorzichtig en erg negatief.
En dat je openlijk dingen niet mag zeggen maar wel in bedekte termen is helemaal hypocriet.
Onzin. In bedekte termen is de illegaliteit er vanaf en je weet goed genoeg dat het net er om gaat C+ van Duck zijn nek af te krijgen.
Daarnaast slaat je vergelijking met een werkgever met een lopende band kant nog wal.
Wel zou je kunnen zeggen dat een werknemer zeurt (vergelijk: zeurende gebruikers) dat de baas teveel loon heeft en ook een te dikke auto rijdt (vergelijk: boardeigenaars beslissen zelf wat ze met een board doen en ik heb nog geen forum gezien waar gebruikers het voor het zeggen hebben, geen enkel!).
Dan zegt de baas tegen de werknemer, dan ga zelf maar eens een eigen zaak opstarten, personeelskosten betalen, ziekteweg, boekhouding, belasting etc. etc. etc. etc. wat er allemaal bij een eigen zaak komt kijken, en dan ben ik benieuwd of je niet ook vind dat je een dik salaris verdient.
Dus de uitspraak om het zelf maar eens te doen en het vol zien te houden mede onder druk van C+ is gewoon meer dan terecht en toepasselijk, ook gezien sommigen meteen hun baan kwijt zijn!!! als ze ongeacht schuldig of onschuldig voor de rechtbank komen, daar wordt allemaal geen rekening mee gehouden.
Kritiek geven en mauwen is o zo gemakkelijk.
Maar owee als men op zijn neus getikt krijgt en zelf eens moet gaan bewijzen wat men waard is ojeee... dan is het hek van de am en worden allerlei onzinnige commentaren uit de kast gehaald om zich er maar onderuit te maken en het mauwen voort te kunnen zetten.
Als laatste mogen de gebruikers zich hier gelukkig prijzen, heb ik al eerder gezegd.
Ik heb nog NOOIT een board gezien waar gebruikers mee mochten beslissen over layout of opzet middels een poll. Alleen bij Satellite Fun is er een forum waar men zijn ideeen kan aangeven.
Verder heeft Duck jaren iedereen plezier gegeven, maar als ze er op een gegeven moment grotendeels mee moeten stoppen en andere zaken onder bedekte termen moeten gaan doen, dan zie je een hoop gezeur rijzen daar word je niet goed van.
Het is goed dat er zo'n hoop welwillende gebruikers zijn want anders had Duck misschien nog spijt gehad dat ie er ooit aan begonnen was.
Weet je wat echt hypocriet is? Al dat gezeur en dat getrap naar Duck van die bepaalde kleine gebruikersgroep. Dat kun je namelijk echt opvatten als stank voor dank voor al die jaren dat die groep hier wel plezier heeft gehad.
En sorry dat ik het zeggen moet Satslope, maar dit had ik echt niet achter jou uitgehaald en jij blijft ook bezig op deze manier en op een gegeven moment is het geen kritiek meer maar toch maar proberen jullie zin te proberen door te drukken en Duck weer terug te krijgen hoe hij was.
Nou, eendenteam mag het zelf ook zeggen maar dat kan men dus ECHT VERGETEN!
Dus ik hoop dat het geneuzel nu eens eindelijk stopt, er is genoeg uitleg gegeven, en men blijft maar zeiken.
Ik heb hier inmiddels met Duck over gesproken en we hebben besloten elk zeurtopic te gaan sluiten. Iedereen heeft de kans gehad zijn mening te uiten, maar steeds maar weer hetzelfde, met dezelfde soort klachten, waarvan bekend is dat het toch niet terug gaat veranderen, heeft totaal geen zin en kost alleen maar veel tijd, waarvan het team al niemand veel heeft, gezien het vele werk wat nog gedaan moet worden en waar men nog mee bezig is.
En ik heb ook wel wat beters te doen, ik ben bezig met een chat integratie voor de gebruikers, dus ik ga er ook geen aandacht meer aan besteden.
Wie er nog wat te klagen heeft, die leest alle voorgaande topics over dit item maar.
Bevalt het niet? Ook goed, de groeten dan.
En op vergelijkingen met andere boards ga ik nog niet eens in want als men Duck wilt vergelijken met s4a qua beleid dan denk ik dat men echt nooit opgelet heeft daar en hier.
P.s. vat het niet allemaal persoonlijk op Satslope, een groot deel van mijn gedane uitspraken hier zijn algemeen bedoeld.
PUNT!