sat4duck

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Tobo01

Ik begrijp de beweegredenen van Duck wel. Helaas staat het nieuwe bord wel ver af van het "rebelse board" wat het was.

Er is toen veel kritiek richting SAT4ALL gegaan. Als duck op deze manier verder gaat, zie ik geen andere toekomst voor DUCK dan samengaan met SAT4ALL, bv. onder de naam SAT4DUCK.

Ik hoop echter dat de rebellie terugkeert.

Tobo01

stjonge stjonge,, ik word toch zo moe van al die mensen die maar lopen te klagen en te huilen,, als julie het allemaal zo goed en beter weten,, begin dan lekker een board voor jezelf,, kom je er gelijk eens achter wat er allemaal voor komt kijken en waar je tegen aan loopt.

Hoop dat het nu eens afgelopen is en dat iedereen weer eens wat positiever gaat posten hier.

Kijk alles toch eens rustig een paar weken aan,, dan denk ik dat het allemaal best wel mee zal vallen met die veranderingen.

Tja er zijn mensen die het niet leuk vinden dat ze nu moeten zoeken naar files.
En zo hun fustratie kwijt moetten.

Blijkbaar begrijpen jullie niet wat ik bedoel.

Als ik al files nodig had, haalde ik deze al tijden niet meer van Duck.

Duck was een rebelse organisatie, die lekker tegen de haren van sommige gevestigde organisaties (zoals bv. C+) instreek. Ook allerlei randzaken konden aandacht krijgen, die bij andere boards geweerd werden. Men was niet bang, en ging toch niet over de rand.

Ik krijg nu de indruk, in een porceleinwinkel rond te lopen.

Tobo01

P.S. : Wel een goed idee om de rubrieken te splitsen. Heb ik in een grijs verleden al eens voorgesteld, maar dat voorstel werd toen radicaal afgewezen!

HE TOOB01 betaal jij de boete?????????????

We hebben 10000 leden, als iedereen 5 euro in de pot doet voor e.v.t juridische kosten, kunnen we gewoon weer doorgaan op de oude voet...

Leuk voorstel???, Laat het maar horen....

Ik zal zeker niet de laatse wezen die hier aan mee wil werken...

Gr Fred.

Leuk voorstel, maar ben bang dat je er niet mee komt.
Het zal toch nog wel iets rebels blijven hoor, maarja, als je een organisatie jaren lang door op het randje te lopen en in hun ogen illegaal bezig bent (in onze ogen overigens niet) dan gaat ze toch op een gegeven moment terugtrappen.
Je idee is goed Twilight, maar met 50.000 euro kom je er niet, denk maar aan mijn vorige posting, rechtszaak, hoger beroep, cassatie, Europees hof.... een van de winkels die met C+ te maken heeft gehad is ermee gestopt en heeft een schikking getroffen, toen was de zaak nog niet eens in hoger beroep en was hij al 10.000 aan advokaatkosten kwijt.
En C+ heeft kapitaal genoeg.

V.w.b. de indeling, tja hebben er al meer voorgesteld en is toen een poll gehouden en een duidelijk meerendeel van de gebruikers wilde het niet.
Duck heeft het nu toch gedaan omdat er weinigen in het Duckteam zitten en voor hun de zaak ook veel overzichtelijker is op die manier, en uiteraard vanwege de ook vele aanvragen voor onderverdelingen.

Ik doe 25 euro en twee broodjes Shoarma met dubbel knoflooksaus?.

??????????????bla bla bla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wie zegt dat we illegale zwart kijken we hebben een official abo...
het blijft een hobbie

ROUFA!

ze hebben ons niet gepakt toen we steelen maar die gaan ons pakken in het delen

Originally posted by Black Tiger
V.w.b. de indeling, tja hebben er al meer voorgesteld en is toen een poll gehouden en een duidelijk meerendeel van de gebruikers wilde het niet.
Duck heeft het nu toch gedaan omdat er weinigen in het Duckteam zitten en voor hun de zaak ook veel overzichtelijker is op die manier, en uiteraard vanwege de ook vele aanvragen voor onderverdelingen.

Hahaha nou dit vind ik dus echt een non-argument.
Wat dat betreft gaat het hier idd meer op een ander bord lijken, al gaat men hier nog net iets minder maoistisch te werk.

En dat je openlijk dingen niet mag zeggen maar wel in bedekte termen is helemaal hypocriet.

Natuurlijk is het openlijk posten van keys en files niet goed, maar ik heb het idee dat we nou naar de andere kant door aan het slaan zijn.

En dan zie je als antwoord op kritiek: begin zelf maar een bord.
Dat is net zoiets dat als je een opmerking hebt over het werk, en je baas zegt: "je kunt ook aan de lopende band gaan staan"
Tsja, die figuren heb je inderdaad.

Kritiek is soms onterecht maar dan nog wel begrijpelijk, zeker gezien de historie van dit forum.
De boodschap komt iig wel over: dat we wat meer op moeten passen. (overigens wel vreemd, nu ze net hun abokanaaltjes mooi dicht getimmerd hebben).

Originally posted by Black Tiger
Leuk voorstel, maar ben bang dat je er niet mee komt.

En C+ heeft kapitaal genoeg.

Nou start nog eens een poll op....

Want ik ben bang dat het duckbord voor veel mensen het laatste bord in nederland is waar men nog wat kan leren over sat...

Nu we de feiten onder ogen hebben, moeten we ons toch eens achter de oren krabben of we geen 25 euro kunnen missen voor dit leuke bord, en hobby...

Ga eens een dagje voetballen inclusief kantie, wat ben je dan kwijt???, Of een dagje over de wallen lopen?...hehehe

Dus....BT, Probeer het nog eens.

Gr Fred.

Eens hou alles op wat een tijdje op de rand van het toelaatbare heeft gelopen.

Ik kan nog wel wat andere hobbygroepen opsommen welke in het verleden ook aardig wat hebben moeten toegeven nadat ze jaren ervoor lange tijd op de lijn hebben gelopen. Denk daarbij eens aan de radiopiraten. Voor 1988 eigenlijk niet weg te denken en na dat jaar eigenlijk niet meer op goede manier terug te denken in onze samenleving.

Laten we blij wezen dat men bij Duck niet de handdoek heeft gegooid en dat er nog steeds alles wordt gedaan om dit forum, met aangepaste regels, in de lucht te houden. Ik weet een beetje, niet alles, wat zich rond de satdag heeft afgespeeld rond Duck en moet zeggen dat menigeen direct de stekker eruit had getrokken en zijn of haar eendenpak had uitgedaan en verwisseld voor een 3 delig maatkostuum en nooit meer herinnert hadden willen worden aan iets wat met eenden te maken zou hebben.

Daarom mensen geef de duckgroep de kans om even orde op zaken te stellen en de grenzen te leren kennen waar men nu op dient te worden gehandeld. Als men deze wat beter kent dan komt er zeker ook meer rek in voor gebruikers. Alleen moeten gebruikers de duckgroep nu eens zonder dit eeuwige gemekker kennis laten leren maken met ook voor hen een totaal vernieuwde en veranderde situatie.

Ik ken de mensen achter Duck te goed om te zeggen dat het zeker geen copy wordt van een ander board hiergenoemd. Ik ken de mensen achter Duck ook goed genoeg om te weten dat Duck in de toekomst ook zijn eigen identiteit zou houden alleen is het allemaal met een iets mindere vrijheid dan vroeger maar dat lijkt me zeer begrijpelijk te noemen.

Sorry maar ik beslis niet over het houden van een poll of niet. Het team leest alles mee, dus mochten ze het willen dan zie je wel weer iets komen.
Maar denkelijk gaat dit gezien het vele gezeur van een bepaalde kleine gebruikersgroep niet snel gebeuren.

@Satslope, ik dacht je te kennen maar je valt me de laatste tijd toch enorm tegen met je commentaar. Je mag natuurlijk je mening geven maar het is allemaal maar erg doorzichtig en erg negatief.
En dat je openlijk dingen niet mag zeggen maar wel in bedekte termen is helemaal hypocriet.
Onzin. In bedekte termen is de illegaliteit er vanaf en je weet goed genoeg dat het net er om gaat C+ van Duck zijn nek af te krijgen.

Daarnaast slaat je vergelijking met een werkgever met een lopende band kant nog wal.
Wel zou je kunnen zeggen dat een werknemer zeurt (vergelijk: zeurende gebruikers) dat de baas teveel loon heeft en ook een te dikke auto rijdt (vergelijk: boardeigenaars beslissen zelf wat ze met een board doen en ik heb nog geen forum gezien waar gebruikers het voor het zeggen hebben, geen enkel!).
Dan zegt de baas tegen de werknemer, dan ga zelf maar eens een eigen zaak opstarten, personeelskosten betalen, ziekteweg, boekhouding, belasting etc. etc. etc. etc. wat er allemaal bij een eigen zaak komt kijken, en dan ben ik benieuwd of je niet ook vind dat je een dik salaris verdient.

Dus de uitspraak om het zelf maar eens te doen en het vol zien te houden mede onder druk van C+ is gewoon meer dan terecht en toepasselijk, ook gezien sommigen meteen hun baan kwijt zijn!!! als ze ongeacht schuldig of onschuldig voor de rechtbank komen, daar wordt allemaal geen rekening mee gehouden.

Kritiek geven en mauwen is o zo gemakkelijk.
Maar owee als men op zijn neus getikt krijgt en zelf eens moet gaan bewijzen wat men waard is ojeee... dan is het hek van de am en worden allerlei onzinnige commentaren uit de kast gehaald om zich er maar onderuit te maken en het mauwen voort te kunnen zetten.

Als laatste mogen de gebruikers zich hier gelukkig prijzen, heb ik al eerder gezegd.
Ik heb nog NOOIT een board gezien waar gebruikers mee mochten beslissen over layout of opzet middels een poll. Alleen bij Satellite Fun is er een forum waar men zijn ideeen kan aangeven.
Verder heeft Duck jaren iedereen plezier gegeven, maar als ze er op een gegeven moment grotendeels mee moeten stoppen en andere zaken onder bedekte termen moeten gaan doen, dan zie je een hoop gezeur rijzen daar word je niet goed van.
Het is goed dat er zo'n hoop welwillende gebruikers zijn want anders had Duck misschien nog spijt gehad dat ie er ooit aan begonnen was.

Weet je wat echt hypocriet is? Al dat gezeur en dat getrap naar Duck van die bepaalde kleine gebruikersgroep. Dat kun je namelijk echt opvatten als stank voor dank voor al die jaren dat die groep hier wel plezier heeft gehad.

En sorry dat ik het zeggen moet Satslope, maar dit had ik echt niet achter jou uitgehaald en jij blijft ook bezig op deze manier en op een gegeven moment is het geen kritiek meer maar toch maar proberen jullie zin te proberen door te drukken en Duck weer terug te krijgen hoe hij was.
Nou, eendenteam mag het zelf ook zeggen maar dat kan men dus ECHT VERGETEN!
Dus ik hoop dat het geneuzel nu eens eindelijk stopt, er is genoeg uitleg gegeven, en men blijft maar zeiken.

Ik heb hier inmiddels met Duck over gesproken en we hebben besloten elk zeurtopic te gaan sluiten. Iedereen heeft de kans gehad zijn mening te uiten, maar steeds maar weer hetzelfde, met dezelfde soort klachten, waarvan bekend is dat het toch niet terug gaat veranderen, heeft totaal geen zin en kost alleen maar veel tijd, waarvan het team al niemand veel heeft, gezien het vele werk wat nog gedaan moet worden en waar men nog mee bezig is.
En ik heb ook wel wat beters te doen, ik ben bezig met een chat integratie voor de gebruikers, dus ik ga er ook geen aandacht meer aan besteden.

Wie er nog wat te klagen heeft, die leest alle voorgaande topics over dit item maar.
Bevalt het niet? Ook goed, de groeten dan.
En op vergelijkingen met andere boards ga ik nog niet eens in want als men Duck wilt vergelijken met s4a qua beleid dan denk ik dat men echt nooit opgelet heeft daar en hier.

P.s. vat het niet allemaal persoonlijk op Satslope, een groot deel van mijn gedane uitspraken hier zijn algemeen bedoeld.
PUNT!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan