Satcollega Multispeed overleden!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.869
Waarderingsscore
1.035
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Afgelopen nacht c.q. vanmorgen mocht ik helaas slecht nieuws ontvangen.

Helaas is zaterdagavond 18 november onze satelliet collega Albert B. beter bekend onder de naam Multispeed overleden! :(
Hij leed aan een ernstige ziekte. Afgelopen dinsdag kregen we echter bericht dat er verbetering was opgetreden.
Gisteravond is hij echter onwel geworden en naar het ziekenhuis vervoerd, daar is hij jammer genoeg niet veel later overleden. Hij is 72 jaar geworden.

De meesten van ons kennen Albert/Multispeed als een rustige en aardige man die graag op de forums aanwezig was.

Dit is tevens een kennisgeving voor mensen die eventueel een share met hem hadden.

We zullen hem zeker gaan missen.

Wij wensen de familie veel sterkte toe met dit verlies.

Hij ruste in vrede!
 
Droefenis alom, veel sterkte voor de nabestaanden en ook voor alle forumleden.


72 is heden ten dagen nog erg jong........?
 
Veel sterkte voor familie en vrienden.

ik ga hem ook missen, hij was hier een welkome gast tijdens onze BBQ's.
 
Ja we zullen hem missen, veel sterkte voor familie en vrienden.

B.
 
Zeker gaan we Multispeed missen.
Ook ik wens de familie en vrienden veel kracht om dit verlies een plekje te geven.
 
Zo die komt ff binnen......
Zijn er nog mensen die naar zijn begravenis/crematie gaan?

Veel sterkte voor de familie, vrienden en nabestaanden.
 
Poeh, da's ff schrikken. Albert was inderdaad een actief lid en frequent hier aanwezg met vaak goede tips. Jammer dat zulke dingen gebeuren, maar we weten allemaal dat het aardse leven helaas eindig is. We wensen de familie en bekende veel sterkte met dit verlies. Dat Albert moge rusten in vrede.
 
Vanmorgen in alle vroegte kreeg ik dit nieuws te horen via zijn zoon..
Dat was even schrikken.
Albert, we zullen je allen missen op fora en natuurlijk de BBQ's. Bedankt voor je gezelligheid en rust in vrede.

Mijn gedachten gaat uit naar familie en naasten.

@Nummer10, ik ga naar de begrafenis.
 
Ik was graag naar de uitvaart gegaan, maar, helaas kan ik niet.

Mijn gedachten liggen op die dag sowieso bij Albert , en ik zal nog vaak aan hem terugdenken, zeker aan de bezoeken die hij hier samen met zijn vrouw Ria heeft gebracht!

Het was een "schat van een vent"!!!
 
Ik had ook een uitnodiging maar het is mij ook niet mogelijk en als het wel al mogelijk was geweest denk ik er hetzelfde over als freggel1, hou hem liever zo in gedachten.
@DR.Z Wil je a.u.b. onze condoleances overbrengen? Ze hebben wel een kaart gehad maar toch is het misschien fijn om het ook namens alle satvrienden te doen van Fun en Duck. Als je dat wilt en vermits je in de gelegenheid bent uiteraard.
 
Ik heb ook een uitnodiging gekregen en zal samen met Dr.Z onze condoleances overbrengen.
 
Veel sterkte gewenst familie en vrienden met dit groot verlies.
 
R.I.P Albert waar je nu bent hou de satellieten voor ons in de gaten.
 
Samen met Dr.Z naar het afscheid geweest van Multispeed.
Wat mij betreft was het een fijn afscheid, niet formeel maar lekker los, drankje in de hand kletsen, leuke speech door zijn zwager waar we uitleg kregen over de foto van de rouwkaart.
Daarna werd er afgesloten met Multispeeds gekozen favoriete muziek nummer.

Deze wil ik dan ook nog graag met jullie delen;
https://www.youtube.com/watch?v=bNAyPK2O4fk

Mochten jullie het nummer horen, denk dan nog een keer aan Multispeed.
Multispeed het gaat je goed Rust zacht.
 
Albert, bedankt voor de gezellige babbels die we hadden op de BBQ's..

Veel sterkte toegewenst aan familie, vrienden en kennissen..

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan