Sateliet pci kaart?

P

pepeb70

Hallo allemaal

Ik mag van mijn vrouwtje een Satelietkaart (pci) voor in mijn pc kopen voor mijn verjaardag , maar ik weet niet wat een aanrader is en/of er softwarematige nog iets aan te doen is voor het openen van betaalzenders

Heeft iemand meer ervaring hier in ? laat effe wat weten

Bij voorbaad dank
 
Ik gebruik hier een Technisat Sky Star 2 PCI satkaart en deze werkt perfect. Er is veel alternatieve software voor deze kaart beschikbaar. De kaart werkt perfect met Progdvb waar je diverse plug-ins voor kunt vinden zelfs gbox.

Pet123
 
Nu heb ik hier boven bij een sponser de TwinhanDTV Sat-CI VP-1034 Mantis Digitale satelliet PCI kaart zien staan ... Is dit een goede kaart ? .... Kan ik hier nog wat mee doen met betreking tot de betaalzenders ? ...
 
ik heb nog een PCI sky star 2 liggen iets voor jouw??

Via PM reageren dan
 
Ik zou voor de Sky Star2 gaan deze wordt prima ondersteund en heeft alles in huis voor het geen je wilt.
Ook CS is hiermee mogelijk.
 
Zwolle, 17.5.2007


Heeft iemand deze kaart (usb) nog liggen en waar te koop (opsturen) of weet iemand een goedkoop adresje in Zwolle of omgeving

Verder zoek ik iemand, die voor weinig geld mijn ontvangers wil voorzien van de nieuwste software, c.q. alles wat ik nu mis op mijn ontvangers (Nokiamediamaster 9500S en een Philips DSX 6073 gaat maar tot 500 zenders en soms tot 999????

Groet
Jaap


****
*********
*********



pokhout;175200 zei:
ik heb nog een PCI sky star 2 liggen iets voor jouw??

Via PM reageren dan
 
Beste Jaap,

Je moet op het internet NOOIT je gehele adres of telefoonummer plaatsen zodat dat voor iedereen te lezen is.
Dat geldt vooral ook voor je e-mail adres.
Je weet nooit welke gek het leest (of welk botje) en je gaat lastig vallen, bijvoorbeeld door je te bestoken met e-mail.

Dat is waarom de mensen in de andere posts het over PM (Personal Message) hebben.
Dat zijn dus persoonlijke en daarmee niet openbare berichtjes die je via dit board kunt sturen.
Je vind dat rechts boven in je scherm terug als Priv?-berichten.

@het moderator team: Wellicht bovenstaande post even aanpassen ??
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan