Satellietaanbieder Joyne failliet

Dat zei ik niet voor niets.

Ik kijk nu naar Quest op Astra 2 wanneer ik behoefte heb aan Discovery content (ik merk meestal niet eens dat de ondertiteling dan ontbreekt, omdat ik zulke programma's meestal niet echt aandachtig bekijk en het meer radio dan tv is).
Maar Astra 2 is niet voor iedereen weggelegd.

De meeste (wanneer niet alle) door l.oosterhoff genoemde zenders vallen onder de Discovery vlag als ik me niet vergis.
Je kunt de Engelse zenders tegen een vergoeding zonder VPN gewoon op je AndroidTV box via internet kijken hoor, enkel is zo kijken enkel legaal voor het freeview content, kijk bijv. hier https://hoolatv.com/ Quest zit daar gewoon bij. Ik kijk zo ook op mijn tv de Engelse freeview zenders.

En inderdaad de meeste zenders die weg gevallen zijn bij Joyne zijn van Discovery.
 
Ik zie er eigenlijk niet het nut ervan in dat Canal+ en TV Vlaanderen het failliete Joyne hebben overgenomen omdat ze ook de uitzendrechten niet hebben overgenomen van Joyne, wat is de meerwaarde er van dan van deze overname? Hopen ze alleen maar dat sommige abonnees meegaan naar Canal+?

Persoonlijk denk ik dat zo gauw als er overal glasvezel is uitgerold dat Canal+ het niet gaat overleven op de satelliet.
 
Je kunt de Engelse zenders tegen een vergoeding zonder VPN gewoon op je AndroidTV box via internet kijken hoor, enkel is zo kijken enkel legaal voor het freeview content, kijk bijv. hier https://hoolatv.com/ Quest zit daar gewoon bij. Ik kijk zo ook op mijn tv de Engelse freeview zenders.

En inderdaad de meeste zenders die weg gevallen zijn bij Joyne zijn van Discovery.
Ik kijk alleen via satelliet.
Dus ik heb geen tv box en was ook niet van plan daar mee te beginnen.
In plaats daarvan staat er een dikke schotel op mijn dak met meer dan genoeg LNBs er in waarmee ik voorlopig genoeg kan zien.
De vergoeding voor het Freeview aanbod heb ik betaald met 1 LNB en een switch (per ontvanger) waarmee ik naar dat ding kan kijken.
Dus geen gedoe met VPN of vergoedingen voor een aanbod met de naam Free.
 
Ik kijk alleen via satelliet.
Dus ik heb geen tv box en was ook niet van plan daar mee te beginnen.
In plaats daarvan staat er een dikke schotel op mijn dak met meer dan genoeg LNBs er in waarmee ik voorlopig genoeg kan zien.
De vergoeding voor het Freeview aanbod heb ik betaald met 1 LNB en een switch (per ontvanger) waarmee ik naar dat ding kan kijken.
Dus geen gedoe met VPN of vergoedingen voor een aanbod met de naam Free.
Hopelijk blijft het free want ome Boris wil de zenders achter de decoder hebben nu het VK uit de EU is.

En ik heb naast de schotel gewoon een AndroidTV kastje staan een Mi Box en daar heb ik Netflix, Amazon Prime, Disney+, Canal Digitaal, TVMucho(freeview UK), en dan nog de apps van Mitele, Atresmedia en Rtve en dat allemaal zonder VPN. En het Spaanse tv pakket heb ik ook online want ze weigeren je schotel pakket als je internet snelheid voldoende is. Ik hoef dan ook nooit iets op te nemen het is altijd online terug te kijken.

Ik kan dus eigenlijk enkel maar de gratis zenders via de schotel kijken plus het Canal Digitaal pakket wat nu wel erg magertjes is geworden, en nu Joyne vrijwel weg is zullen er dus in het buitenland massaal illegale pakketjes voor Nederlandse tv met Discovery worden aangeboden, in ieder geval heb ik er al een paar voorbij zien komen. We zullen zien wwaar het schip strand.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan