Satellietparty

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
We hadden eigenlijk een nieuwjaarsborrel maar door het slechte weer (lees weeralarm ivm. sneeuwval) is hij toen uitgesteld en later was het weer het zelfde verhaal.

Nu lijkt het me leuk om in de laatste week van de zomervakantie een nieuwe te organiseren.

Vers van de pers dus.

Wat mij nu leuk lijkt is dat iedereen die komt wat lekkers me neemt van een drankje tot een hapje. Ik ben nu even hard op aan het nadenken hoor.

Waarom in de zomervakantie zullen sommige zich misschien afvragen.

Het antwoord is dat er dan geen verhuringen zijn en het zwembad dan de gehele dag toegankelijk is en omdat er dan spullen gebruikt kunnen worden die niet direct na afloop moeten worden opgeruimd. (verassing)

Laat even horen of je van het een leuk idee vindt en dat ik door moet gaan met organiseren of dat je toch niet komt.

Ik zal deze vraag ook even stellen in een andere bekend forum bij meer dan 15 man vind ik het leuk om te organiseren.

Geef gelijk nog even aan of je wilt helpen.

Ik hoor jullie.

:biggrin:

Nr.10

Wat mij nu leuk lijkt is dat iedereen die komt wat lekkers me neemt van een drankje tot een hapje.
Worstenbrood, saucijzenbrood, appeltaart, appelflappen, chocolade of een lekkere koude schotel, roept u maar en we zorgen ervoor!

Nummer10, met mij kun je alle kanten op, en is er geen eten dan gaan we naar die Chinees bij jou om de hoek en laten we die friet bakken. :biggrin:

Ik ben er ook weer bij!:)

Groetjes,

Bones

Die Juup die jij had staan voor de nieuwjaarsborrel? Die heb je zelf al op zeker. :biggrin:

Klopt, ik koop gewoon een nieuwe tray.

Groetjes en tot ziens bij Nummer 10!,

Bones

Ik ga er eens over nadenken. Kun je daar een beetje redelijk parkeren zonder dat ze je auto vernielen etc.? Want het blijft toch onderdeel van Rotterdam he.:biggrin::biggrin:

Vrij parkeren in de straat en zicht op je auto.

Het zou leuk zijn als je komt.

;)

Nr.10

Ik zal me ook weer laten zien en wil voor salades zorgen, de doos

van freggel1 heb ik toch "tijdelijk" onder mijn beheer. :biggrin:

We kunnen dan gelijk besluiten wie er na mij de doos mag leasen. :biggrin: :biggrin:

Mutlidoos

Thnx voor de uitnodiging.

Ik ga mij zeker laten zien, en me eens beraden wat voor Kroatisch hapje er bij kan.

gr

Wing

Vraagje:

Ik las ergens in een ander topic een reply van jou dat jij 9 augustus de datum bekend zou maken van de afterparty???

Ik ga er eens over nadenken. Kun je daar een beetje redelijk parkeren zonder dat ze je auto vernielen etc.?
Uhhhh, als er van die Freggels rondlopen weet je het nooit zeker BT! :biggrin:

Hey vakantieganger,

Datum wordt iets later bekend gemaakt, speelde want dingen. Disco is al weg, maar de party kan gewoon doorgaan zodra ik weer wat beter kan lopen :sad:

;)

Nr.10

Hij wilde van de springplank springen maar zag toen net een paar mooie dames. Daardoor liep hij van de springplank af en bleef er een been haken.

Of zoiets.:biggrin::biggrin::biggrin:

Hij wilde van de springplank springen maar zag toen net een paar mooie dames. Daardoor liep hij van de springplank af en bleef er een been haken.
Of zoiets.:biggrin::biggrin::biggrin:
Bijna. Ik ging met me zoon schoenen kopen en lag na afloop daarvan met een ingescheurde enkelband en een opgerekte enkelband onderaan de trap.

Maar het komt goed, ben al weer aan het werk en zal proberen volgende week een datum te prikken, helaas is de disco al opgeruimd. Muziek zal er wel zijn echter geen disco maar dat mag de pret niet drukken.

;)

Nr10

lag na afloop daarvan met een ingescheurde enkelband en een opgerekte enkelband onderaan de trap.
Inderdaad bijna. Je hebt dus bij het aflopen van die trap naar mooie meiden gekeken i.p.v. op de trap te letten.:biggrin::biggrin:

Maar even serieus, van harte beterschap!!!

naar mooie meiden gekeken... Maar even serieus, van harte beterschap!!!
Jaaaaaa, maaruuh, waar is hij nou overgevallen cq gestruikeld? :biggrin:

Ook van mij beterschap.

Over de trap is ie gestruikeld, dat schrijft hij toch zelf ook?:)

Hij lag onderaan de trap zei hij, hoe kun je er dan over struikelen, want dan lig je er toch naast of achter? :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan