Satellite Fun Jarig!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Voor het geval dat iemand zich gaat afvragen waarom de confetti, slingers en feestmutsen zijn.... welnu, Satellite Fun is jarig.

Wij bestaan vandaag 23 jaar. Het .com domein registreerden we in februari 2000. Er staat wel 2006 als je gaat zoeken via whois maar dat klopt niet.
We konden dat in 2000 voor 1 jaar gratis registreren bij Namezero dus dat was handig. Echter het jaar daarna werd het betalen en daar vroegen ze toen veel te veel geld voor. Dus registreerden we het .org domein in 2001 en gingen daarop verder. Helaas waren we toen wel onze database kwijt, maar geen nood, gewoon lekker door.

En aldus timmeren we al 23 jaar aan de weg, vroeger heel druk en nu wat rustiger aan, het forum is immers ook wat ouder natuurlijk. :cool:

En vandaar vandaag feest en slingers met confetti. Eigenlijk vreemd, maar dit jaar vieren we 'm voor het eerst.:biggrin:
🥳 :verjaardag: 🥳
 
Van harte gefeliciteerd met de 23 ste verjaardag. :potbier: :verjaardag:
 
Gefeliciteerd!!! Wie zijn de oudste gebruikers?
 
Van harte gefeliciteerd BT .
Ik ga gauw sluiten wat het lijkt wel over bezet.
 
Hé BT, van harte, zal er vanavond een lekker biertje op drinken. :potbier:
 
Gefeliciteerd en op naar nog vele gezellige jaren! :bier::klappen::klappen::klappen:
 
Heeft er iemand taart?
Jazeker!
🎂🍰🥧
Alstemblieft.

Wie zijn de oudste gebruikers?
Denktenk, Bigbit en mijzelf in elk geval als admins.

Naast de admins de volgende mensen:
Cluyveduycker
Luca
Multispeed (helaas niet meer onder ons)
Nono
sat4me2
satelliet
satjan
satshow
satwatcher
sjonnie5
Tech
Zorba
 
Al 23 jaar, wat vliegt de tijd zeg, ik weet dat er indertijd meerder fora aktief waren zoals satnerds (waar ik zelf deel van uitmaakte) toch knap om na zo lange tijd nog te bestaan.

Gelijk maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn avater even aan te passen, een T met een feesthoed op lijkt nergens op :)
 
Klopt. Satnerds was in die tijd het oudste forum wat er bestond. Fun kwam als tweede meedoen.
Heb het altijd wel jammer gevonden dat de Nerds stopten, maar die liepen er dacht ik ook tegen aan dat het hard achteruit ging o.a. vanwege social media. Minder bezoekers en zelf ook prive veel werk hebben.
Net zoals het hier ook rustig is.

Leuke avatar! :)
 
23 jaar! dat is echt heel lang, hartelijk gefeliciteerd.

5535023.jpg
 
Gefeliciteerd!
 
Proficiat allen
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan