satellitefun.

E

espagnol60

Ik wou toch even iets van me afzetten via dit forum en nadien kan men het gelijk sluiten als ze willen.

Ik vind het jammer dat een site,forum satellitefun heet en dat men dan met woorden ruzies of verwijten zit te maken.We zitten toch allemaal in het zelfde schuitje en hebbeb een doel of hobby en ik dacht dat het fun moest zijn ,niet??

Dus sorry ik vond het triest wat ik las bij Humax ontvangers forum HIC 1.03.00 Humax nieuwste .

hopelijk valt het niet te veel voor.

Verder succes allen

Groetjes Esp

Stargate-board España

 
Met deze bewering ben ik het volledig eens. Ik ben al reeds van in het begin van enkele boards member steeds onder dezelfde nickname. Ook heb ik in die jaren dat ik met deze hobby bezig ben verscheidene ruzie's en scheldpartijen tegen gekomen maar heb mij steeds op de achtergrond gehouden. Ik ken geen van die jongens persoonlijk maar ik heb destijds veel hulp gekregen eerst op teebee's board daarna op s**4**l alsook hier op het satfunboard en satnerds. Ik bewonder steeds de inzet van deze jongens die het mogelijk maken om deze boards on line te houden. Dus is het niet mogelijk het verleden een beetje te vergeten, als alle partijen wat water bij de wijn doen moet het toch mogelijk zijn om van ideeen te wisselen zonder dat daar geruzie moet bij onstaan.

Ciao,

exDumber

 
Daarom heb ik de desbetreffende threat ook dichtgedaan. Er is tussen de diverse borden nogal wat wrevel en oudzeer, ikzelf ben niet bang voor een stevige discussie. Degene die mijn postings op verschillende borden hebben gevolgd weten wat ik bedoel.

Maar het iedere keer oude koeien uit de sloot halen, is iets waar de users terecht geen boodschap aan hebben. Wij zijn gebaat met rust op de borden en ik heb me voorgenomen die rust ook te bewaren.

 
Mooi gezegd denktenk, ben ik 't roerend mee eens!

Grtz. Bullet.

 
!00 % eens met de woorden van Denktenk. Ik kan uit ervaring zeggen dat het inderdaad soms heel erg veel moeite kost om het redelijk rustig te houden op een board welke je beheert. Als iedereen nu eens denkt wat hij of zij denkt en dit besloten weet te ventileren zodat users van diverse boarden er geen last van hebben zijn we al een hele stap verder. Dat lijkt makelijk maar is veel moeilijker dan hier staat. Zo eens in een bepaalde periode is het schijnbaar gebruikelijk dat er weer iets op een of meer boarden opwaait.

Met bovenstaande doel ik niet op één bepaalde groep, board of personen want het verleden heeft me geleerd dat er meer mensen moeten zijn om te dansen.....

 
Hoi Allemaal

Daarom begon ik deze thread zodat elk even zijn hartje kon luchten en dan het verleden te laten voor wat het was of is en dat we samen op dit FUNboard aan de toekomst werken want dit is een van de board die echt veel succes heeft en ik mag hopen dat het ook zo blijft. We weten allemaal dat het niet makelijk is om zoiets aan de gang te houden . Dus laat ons makaar steunen en oude vetes vergeten.

Ik wens ieder suc6 toe

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan