Satfundag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Bt nog een gouden tip, je moet wel goed kunnen zwemmen.

Je weet in het zoute water kunnen bepaalde "zaken" zich moeilijk gedragen :).

Als ik je was zou ik veel gaan oefenen bij Boets in het zwembad. O ja, doet er wel de nodige pakken zeezout in.

Je zult het zien............. dan lukt alles .

ILYA

 
@ Ilya,

Helaas voor BT kan hij niet oefenen in het zwembad hier, heb net weer een nestje jonge waterkoeien en die mogen de eerste drie maanden niet in zout water.

Zal vanavond mijn maatje even bellen of we eventueel van de boot gebruik kunnen maken en wanneer, maar als er meer dan 30 liefhebbers zijn zullen we toch naar iets anders moeten uitwijken.

Boets

 
Strak plan, boets en als we dan moeten uitwijken, gaan we gewoon weer naar jou toe.

-die zeekoeien passen binnen een paar weken nog best op de bbq en dan kan BT zwemmen leren;-)

Slapen er een stuk op 30 bij jou en de andere 100 bij satwatcher in de caravan;-)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
LoL denktenk! :biggrin:

Maar geen nood, hou je zeekoetjes wel rustig, we gooien wel iets anders op de bbq, want BT kan zwemmen, is zelfs in het bezit van een zwemdiploma en heeft ook zeezwem ervaring in een zeetje waar iets hogere golfjes voorkomen dan men hier placht te zien tijdens normaliter zwemweer.;)

Dus dat is allemaal geregeld.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan hoop ik toch niet dat Satwatcher zijn caravan hier op de werf stalt hahahaha.

Boets

 
100 man....... jullie durven... campingseizoen is voorbij dus we kunnen al die caravans daar bij die Boetscamping kraken.

Nee als het zover komt dan moeten er makelijk een paar man in die houten hut terecht :):)

 
is die Safundag ook toegankelijk voor een Belgische Satnerdsmod :)

Greetings

Compy

 
@ All,

Hi jongens, nu concreet, wat gaan we doen? Er zijn een paar opties, vissen op de schelde, paintball schieten van mij part een survivaltocht in de Ardennen of misschien heeft iemand anders nog een leuk idee? Laat even horen wat je nu precies wilt. Anders heeft dit topic straks tweehonderd reply's en komt het er opneer dat Satwatcher hier met 100 man in zijn caravan zit, de camping hier een eindje verderop gekraakt wordt, de waterkoeien op de bbq liggen en dat BT met 40 zakken zeezout in mijn zwembad ligt. Al met al wel leuk maar zijn we nog geen steek verder. Dus laat even horen wat je voorkeur heeft.

Boets

 
Oke, dan maken we er effe een nieuw topic van want anders wordt het te onoverzichtelijk.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan