Satgeert uit Twello

vago

Active member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2002
Berichten
204
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
55
bij deze wil ik jullie mededelen dat satgeert uit twello donderdag avond  op 77 jarige leeftijd is overleden gerard was tot zijn dood zeer actief met zijn hobby (satelliet) zijn motto was altijd veel tv en waarom betalen.
 
Jeetje, ik wens iedereen veel sterkte.
 
Bij een droevig bericht het "leuk" knopje niet gebruiken. ?
Ik ken de goede man niet , 77 jaar in deze tijd relatief jong.

Min oprechte deelneming en  steunbetuig aan de nabestaanden.
 
Ik heb Satgeert ook niet persoonlijk gekend, maar ik wens iedereen v??l sterkte!
 
Kende hem ook niet persoonlijk maar wel het nodige van hem gelezen, daaruit bleek dat ie wel een echte hobbyist was inderdaad.
Hij ruste in vrede.
Sterkte voor nabestaanden, vrienden en kennissen!
 
Mijn innige deelneming met het verlies van Gerard en ik wens de familie en nabestaanden veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.
 
Ik heb hem in het verleden een paar keer gesproken, maar nooit persoonlijk ontmoet. Ik wens de familie en vrienden veel sterkte.
 
Persoonlijk kenden we hem niet, maar hebben prive (via persoonlijke berichten en sociale media) veel contact met hem gehad. Voor Satgeert hebben we heel veel bewondering gehad. Hij is nl. al een paar uur dood geweest vroeger en is op wonderbaarlijke wijze weer tot leven gebracht!!! Daarna heeft hij ondanks alles veel plezier gehad en op grootse wijze zijn hobby satelliet uitgevoerd. Vaak was hij ook in Spanje te vinden om daar te genieten van de zon en zijn kleinkind(eren). Het leven op aarde is helaas eindig en dus nu ook voor hem. Hij heeft volgens ons het beste uit zijn levens gehaald en veel plezier gehad. Hij zal in onze gedachten blijven. We wensen zijn familie, vrienden en bekenden veel sterkte met de verwerking van dit verlies. Gerard: dat je moge rusten in vrede!!!

@vago: dank voor je bericht.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan