Satgeert: VAN HARTE BETERSCHAP GEWENST

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.249
Waarderingsscore
43
Punten
48
Leeftijd
121
Ja mensen, satgeert is ziek. We kennen satgeert goed en hebben regelmatig contact met hem. Wij kregen vanmorgen een email dat satgeert al een week in het ziekenhuis ligt omdat hij een hartaanval heeft gehad. Hij hoopt vandaag te horen of en wanneer hij gedotterd kan worden.

Satgeert is voor ons erg speciaal, niet omdat we regelmatig met hem contact hebben maar wel omdat hij al een keer dood is geweest en dat is echt waar. Sindsdien leidt hij (helaas) een speciaal leven en moet daarom ook vroeg naar bed. Satgeert is natuurlijk al lang blij dat hij nog leeft, maar omdat dit zo uniek is en satgeert momenteel herstellende is van een hartaanval hebben we van deze gelegenheid gebruik gemaakt om jullie iets meer mede te delen. Natuurlijk is een hartaanval niet niks, maar nu zullen jullie begrijpen dat het voor satgeert (gelet op zijn medische verleden) iets speciaals is.

Wij wensen van deze kant satgeert ALLE STERKTE toe en hopen dat hij spoedig weer hersteld is van deze aanval. Tevens wensen wij zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen ook veel sterkte.

Wij nemen aan dat we namens vele Duck gebruikers dit jou wensen !!!

@Satgeert: wat leuk en goed dat je ons - ondanks je huidige ziekte - vanuit het ziekenhuis nog een email wist te sturen.

Het ga je goed en we hopen dat je spoedig gedotterd bent en weer naar huis mag !

Omdat dit z? speciaal is hebben we (voorlopig) van dit bericht een sticky gemaakt
 
Ook voor mij is SatGeert een oude bekende.
Altijd vriendelijk en vrolijk ondanks zijn (medische) beperkingen.

Ik wens Satgeert en familie veel sterkte toe en hoop op een spoedig herstel.
Hoop je binnekort weer op MSN te mogen ontmoeten.
 
Sterkte toegewenst
Helaas ben ik er ook mee bekend,mij heeft een positieve benadering prima geholpen.
Dus de schouders ervoor.
 
Satgeert! Sterkte en hopen dat je er snel weer bovenop bent, het is geen kleinigheidje zoiets.
 
Satgeert, hoop dat je snel geholpen word en alles goed gaat.
sterkte en dat je weer snel mag opknappen.
gr blokker
 
Ha Satgeert,

Ook namens mij beterschap, dat je maar weer snel van de partij mag zijn!

Groetjes
 
Satgeert, sterkte toegewenst en ik hoop dat de dotter behandeling je weer op de been brengt. Positief blijven (ook al is het moeilijk) geeft je de kracht om weer spoedig te herstellen.

Grt. Parabolica
 
Satgeert maak je geen zorgen ze zijn tegenwoordig heel wat mans met je hart, ik heb nu 4 gehad en sta nog overeind dankzij de medicijnen...en stiekem af en toe een peuk pfffffff
Beterschap kerel...
 
Veel sterkte toegewenst en van harte beterschap!!!
 
Sterkte en beterschap!
 
Hoi Satgeert,, hoop dat het snel weer beter met je gaat.
Sterkte en beterschap toegewenst.
 
@Eendenteam

Ik wil Satgeert graag een kaartje sturen, kunnen we dat op een of andere manier regelen?
 
@CM: we zullen het Satgeert vragen, maar je begrijpt dat hij niet vaak online is (dus kan ff duren)
 
@Eendenteam: Kan ik me uiteraard voorstellen, ik wacht rustig af.
 
Safgeet , das schrikken, kerel van harte beterschap.

Ilya
 
Hierbij Wil ik iedereen van harte bedanken
voor het medeleven
Ik ben weer uit het ziekenhuis ?lles is goedgegaan.
Nu weer weer langsaam alles opbouwen
Iklaat de moet niet zakken

ik zie julli weer op de site
MVG:Satgeert
 
H? Satgeert. Heel erg goed te horen dat alles goed gegaan is. We hopen dat het ook zo zal blijven want gezondheid is een erg kostbaar goed. Afijn daar weet jij alles van.
Dank voor je bericht

Overigens hebben we jou niet meer online gezien (wat we begrijpen overigens), dus hebben we geen adres aan CM kunnen geven.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan