Satmeeting Oosterhout.

Status
Niet open voor verdere reacties.

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Op 8 september wordt er een Sat-meeting georganiseerd in wijkhuis HEIDEHOF te OOSTERHOUT NB van 10.00 tot 16.00 uur.

Zet het vast in je agenda, nadere inlichtingen volgen.

Staat ook in de calendar hier..;-)

 
goed idee, I will be there. Even een puntje, hoe weten we dat we onder ons zijn, en dat we niet allemaal worden gefotografeerd, nummerborden opgeschreven enz. door de bedrijfsrechercheurs van A- ? Heb nl. weinig zin om in een bestand terecht te komen en telkens als er wordt gebeld mijn kaartjes en zo tussen de washandjes te moeten verstoppen.

 
Wilhelm toch... Sinds wanneer mag je geen meeting organiseren van mensen die een gezamenlijke hobby hebben. Er wordt daar echt niets illegaals gedaan. Iets met kaartjes doen is ten strengste verboden dan.

Er zijn al meerdere meetings georganiseerd in Friesland. Allemaal heel netjes.

Canal+ zou iedere keer in Friesland langs komen, maar zijn er nooit geweest. Ik denk dat ze bang waren oog in oog met hun klanten te komen staan, want die hebben nogal wat aan te merken op hun policy.

 
zit te denken misschien dat het niet slecht zou zijn C+ ook uit te nodigen met een stand of zo iets !maarja das iets voor de organisatoren om over te buigen binnenkort zal er wel meer bekend zijn volgens denktank we wachten af ,in iedergeval succes

 
ja maar denktenk, je denkt toch ook niet dat A- zelf in *den en *xel is langs geweest om geprogrammeerde kaartjes te kopen, ze kijken wel linker uit. Vlgs mij zijn er toch bij A- die denken dat we soms wel eens iets doen wat niet mag (vinden zij dan). Ik weet niet of je dat verhaal hebt gevolgd over die maat van mij die is opgepakt door justitie... Ik heb thuis ook familie en ook wat uit te leggen (soms dan).

 
@Wilhelm.

Jij hebt dus met al jouw mooie verhaaltjes helemaal geen kaas gegeten van de door Canal+ gehanteerde procedure.

@iedereen,

Ze komen wel degelijk zelf met een hulpofficier van justitie en een gerechtelijk deurwaarder.

Je moet dan ook niet zoals de beide speciaalzaken dat deden (bij een daarvan was ik toevallig als klant aanwezig toen ze langskwamen) de beste mensen direct binnen laten maar eerst om een gerechtelijk bevel vragen en dat van voor naar achter op je gemak helemaal doorlezen. Let op! In een huiszoekingsbevel staat altijd wat tijdens de huiszoeking wel en niet mag dus zorg er voor dat je iedere overtreding vastlegt op foto! Geen videocamera, dit is voor de wet niet als bewijs toegelaten!

Al die tijd wachten de mannen dus netjes voor de deur. ZE MOGEN JOUW HUIS OF ZAAK NIET BETREDEN ALVORENS JIJ EEN GETUIGE HEBT EN HET BEVEL HELEMAAL DOORGELEZEN HEBT! Dus ga je een onpartijdige getuige zoeken die tijdens de huiszoeking een beetje oplet of beide partijen zich een beetje aan de 'regels' houden. Daar heb je recht op dus laat NOOIT iemand binnen alvorens je er een dergelijke getuige bij hebt! Deze getuige laat je zelf met jouw toestemming binnen tijdens de huiszoeking.

LAAT DE MENSEN VAN CANAL+ NOOIT OF TE NIMMER BINNEN! ALLEEN DE GERECHTELIJK DEURWAARDER EN DE HULPOFFICIER VAN JUSTITIE MOGEN JOUW HUIS OF ZAAK BETREDEN!!!

Voor het betreden van jouw huis moet je nooit toestemming geven! Ook niet als in het bevel aangegeven wordt dat een dergelijke actie door de officier van justitie is toegestaan NOOT ZELF TOESTEMMING GEVEN!!!!

Verder moet je altijd volledig rustig blijven. Laat de gerechtelijk deurwaarder maar als een wilde door de woning of zaak heen banjeren en maak in de tussentijd hier en daar een paar mooie foto's.

Laat je niet door een gerechtelijk deurwaarder intimideren. Ga niet in discussie met de deurwaarder of hulpofficier van justitie!

-------------

TeeBee

P.s. Black Tiger: Geweldig die nieuwe board software. Erg mooi!!!

Alleen de banner en het relatief grote logo zorgen bij een resolutie van 800x600 (die nog behoorlijk veel gebruikt wordt) voor een wat onoverzichtelijk beeld.

 
Ach, Heeren toch, Heeren !

laat de mannenbroeders toch rustig komen. Als ze willen weten wie je bent dan komen ze dat toch wel te weten. Het zou zelfs wel grappig zijn dat de mannen langskomen. Het komt toch niet veel voor dat er ergens een gebruikersdag / fanclubdag oid. georganiseerd wordt, en dat een van de grote spelers zijn / haar neus daar laat zien. ik zou wel eens een gezonde discussie "tete a tete" met de heren willen aangaan. Zolang er trouwens niets "illegaals" gebeurt is er lijkt mij toch helemaal niets aan de hand, of zie ik het nu te simpel. Nee, ik geloof niet dat wij als hobbyboeren op enige wijze interessant zijn voor de mannen. Het is ondertussen voor hun het bekende dweilen met de kraan open geworden, en aangezien de hobbyboarden aangegeven hebben niet met vrijschakelpraktijken mee te doen, en er alles aan doen om kanaaldinges niet te provoceren denk ik dat de storm hier langzamerhand wel over is.

Het enige vervelende wat ik kan verzinnen is het sturen van (bedrijfs)rechercheurs die onder de dekmantel van hobbyist een kijkje komen nemen en mensen proberen tot uitspraken te verleiden. Ik ben er echter vrij zeker van dat als dit al gebeurt deze rechercheurs redelijk snel door de mand zullen vallen. Of het moeten heel stiekem ook hobbyisten zijn. Of dit verder ook wettelijk mag weet ik niet, maar lijkt me zo van niet.

Nee, al met al zou ik me maar niet al te druk maken, en er gewoon een heel gezellige dag van maken.

Peter.

 
ik denk ook niet dat c+ erop zit te wachten procedures te starten tegen particuliere hobbyisten, ik zal er zeker zijn.

 
Vraagje, wat wordt er nu op zo`n bijeenkomst allemaal gedaan?

Nu het in braboland is, kan ik ook een keer komen, maar dan moet ik natuurlijk wel weten of het interresant is.

M.v.g.

Remco

 
De lange tenen van Teebee... Waarom wordt het toch altijd binnen de kortste keren vervelend als jij je ergens mee bemoeit ? Ik had het niet echt over een inval maar meer over undercover werk waarvan dan weer verslag wordt gedaan in van die rechercherapporten die dan weer in rechtszaken worden gebruikt en zo.

 
@Wilhelm,

Als je je huiswerk goed had gedaan, had je kunnen lezen dat de rechter aan dergelijke recherge rapporten geen enkele waarde hecht daar deze bedijven in opdracht van Canal+ werken.:)

Dat is ongeveer hetzelfde als door je mistresse aan de kinderbescherming laten verklaren dat jouw (ex) vrouw niet goed voor de kinderen zorgt. Klinkt ie bekend?:biggrin:

-Meeting-

Leuk initiatief om een meeting te organiseren die wat centraler in het land plaatvind.

Jammer allen dat de organisatie denk dat ze anoniem moeten blijven om geen risiko te lopen door canal+ aangepakt worden.

Zo'n meeting is toch gewoon een hobby meeting.

Dan ga je toch niet omdat er een bedrijf als canal+ bestaat over je schouder kijken. Gewoon cool blijven en een leuke meeting opzetten zonder je maar één moment zorgen te maken over de canal+ boys. Maak er een besloten meeting van zodat je het recht hebt mensen die zich verdacht gedragen toegang te weigeren. Dat is zowiezo verstandiger omdat je dan niet allemaal lastige vergunningen met de gemeente hoeft te regelen.

Cya,

TeeBee

 
En daarmee sluit ik het topic.

Het is niet de bedoeling hier een discussie te beginnen over wat C+ wel of niet mag, daar is de kletspraat voor.

@TB wat betreft het logo, dat is niet groter geworden, dat is hetzelfde logo als we altijd al gebruikt hebben, ook toen we nog op ezboard zaten.

Het is wel zo dat die kleine banner erbij gekomen is. De nieuwe software is inderdaad erg mooi, heel veel mogelijkheden.

Het is me bekend dat in een 800x600 resolutie die inderdaad nog veel gebruikt wordt, een en ander wat groter zal uitvallen en het geheel misschien wat minder mooi maakt aan de kop.

We zullen navragen bij vbulletin of het mogelijk is dit automatisch kleiner te laten zien als mensen een lagere resolutie gebruiken.

Iedereen trouwens veel plezier gewenst die naar deze dag toegaat!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan