Ach, Heeren toch, Heeren !
laat de mannenbroeders toch rustig komen. Als ze willen weten wie je bent dan komen ze dat toch wel te weten. Het zou zelfs wel grappig zijn dat de mannen langskomen. Het komt toch niet veel voor dat er ergens een gebruikersdag / fanclubdag oid. georganiseerd wordt, en dat een van de grote spelers zijn / haar neus daar laat zien. ik zou wel eens een gezonde discussie "tete a tete" met de heren willen aangaan. Zolang er trouwens niets "illegaals" gebeurt is er lijkt mij toch helemaal niets aan de hand, of zie ik het nu te simpel. Nee, ik geloof niet dat wij als hobbyboeren op enige wijze interessant zijn voor de mannen. Het is ondertussen voor hun het bekende dweilen met de kraan open geworden, en aangezien de hobbyboarden aangegeven hebben niet met vrijschakelpraktijken mee te doen, en er alles aan doen om kanaaldinges niet te provoceren denk ik dat de storm hier langzamerhand wel over is.
Het enige vervelende wat ik kan verzinnen is het sturen van (bedrijfs)rechercheurs die onder de dekmantel van hobbyist een kijkje komen nemen en mensen proberen tot uitspraken te verleiden. Ik ben er echter vrij zeker van dat als dit al gebeurt deze rechercheurs redelijk snel door de mand zullen vallen. Of het moeten heel stiekem ook hobbyisten zijn. Of dit verder ook wettelijk mag weet ik niet, maar lijkt me zo van niet.
Nee, al met al zou ik me maar niet al te druk maken, en er gewoon een heel gezellige dag van maken.
Peter.