Satmeeting Oosterhout

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Het is al meer aangehaald hier:

Op 8 september is er een satmeeting in Oosterhout (nb).

HOUD DEZE DATUM BESLIST VRIJ!!!

Het belooft een zeer interessante meeting te worden.

Details volgen binnenkort.

In ieder geval is het funteam en het satnerdsteam aanwezig en zal de kantine als #satlounge café worden ingericht zodat mods/ @'s,+-en en alle users elkaar eens kunnen ontmoeten.

Verder staan er allerlei leuke dingen op het programma.

T-shirts wordt een probleem, er zijn maar enkele satfun-t-shirts in omloop en die zijn een echt collectors-item.;-)))))

 
is het nu tenk of tank maakt niets uit !!gaat inderdaad een leuke en leerrijke dag worden vergeet de 2de hands markt ook niet mensen kunnen de spullen mee brengen en verkopen of laten verkopen

OOSTERHOUT ZAL NOOIT MEER WORDEN WAT HET WAS

tot de 8ste in oosterhout noord-brabant

 
Boys, ik vind het ver... jammer dat ik er niet bij kan zijn.(Ga net 2 weken vakantie)Ik had graag kennis willen maken met onze harde werkers achter de schermen.Kompliment voor het fun board.Uitstekend board waar je tenminste je" ei " kwijt kan en iedereen elkaar helpt, adviseer etc.Perfect..

Ik hoop dat er een vervolg komt.Komt er een uitgebreid verslag op het board hiervan en vooral wat de meest opvallende zaken waren/zijn???

ILYA

 
Wat ik zo her en der opvang komen er veel mensen en zeker ook Belgen!

 
Goh! Leuk! 8 september... Da's een zaterdag.. dan kan ik wel.

Ik zal wel ff op en neer karren vanuit Belgenland. Lijkt me echt leuk.

Sorry overigens dat ik me de afgelopen tijd niet veel heb vertoond hier. Maar mijn adsl modem is kapot (moet 'm nog opsturen en een nieuwe ontvangen) en de afgelopen 9 weken heb ik meer dan 100 uur per week moeten werken. Dus... Maar goed.. er komt verbetering in.. Ik beloof dat ik m'n uiterste best zal doen om op 8 september aanwezig te zijn!

Tot dan!

Ps: kan iemand laten weten waar het precies is?

 
Ik was weer eens te enthousiast... Ik heb inmiddels al gezien waar het is. Verderop in de thread..

Ok... tot dan!

 
Moet er nog ge-carpoolt worden of heeft iedereen eigen vervoer?

?

Ik vertrek vanuit omgeving bussum dus mocht er iemand mee willen rijden dan kan dat.

 
k zal er ook zijn, en woon in Eindhoven dus als iemand nog mee wilt heb wel wat ruimte in m'n autotje.

:biggrin::biggrin::biggrin:

John.

 
Ik zal er ook zijn indien iemand een lift wil vanuit de omgeving

Mol - Lommel - Neerpelt -Balen belgie dus laat me iets weten via E-mail we spreken iets af

Espagnol60@hotmail.com

 
Helaas kan ik er weer niet bij zijn. Ik ben dat weekend met de motor een tour rit aan het maken in Limburg. Ik had jullie graag een keer ontmoet!!

Gr vladimir.

 
Nou, dan ben je toch al aardig in de buurt?

Gewoon ff stukkie doorsteken naar het westen...

En in't vervolg altijd een gaatje open houden zodat je niet nog es de boot mist....!

 
HOI

toch een vraagje , wat krijgt men daar zoal te zien , kan men daar ontvangers kopen of programmers ???

kan men kaarten laten checken of ze stuk zijn ???

ik vroeg me even af wat er zoal de heledag op zo'n meeting gedaan word

 
Waarschijnlijk staat er een peleton ME-ers onder leiding van Freek de sat-kliek met traangas te bewerken !

Er zijn al bergen met straatklinkers neergelegd zodat wij ons nog even kunnen verweren voordat we met zijn allen in de cel belanden :biggrin:

Volgens mijn weten zijn er handelaren en kun je een hoop snufjes bezichtigen en demonstraties bekijken.

Dat is wat mij verteld is, of het waar is weet ik niet maar één van het bovenstaande kun je verwachten! :biggrin:

Ik kom nogal vaak op een radiobeurs en ik verwacht hetzelfde van deze satmeeting.

 
Organisatorisch worden de laatste eindjes aan elkaar geknoopt.

Komend weekend zullen we hier en bij de satnerds publiceren wat er zoal te doen is.

 
maar mrtoepeke junior nog niet mag nog niet van de mama

heb ff geprotesteerd ze vind hem nog veel te klein (pas 3 weken oud dan)

maar ik heb me laten vertellen jong geleerd is .....

maar t'zal best een leuke dag worden neem ik aan

 
Misschien moet de organisatie dan toch maar een ballenbak gaan neerzetten voor de kleinere onder ons

Kunnen de ouderen er ook mee spelen :):):)

 
En regel ook meteen even iets voor de dierenopvang.

Boets

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan