Satracer en 7025+

S

satmanerik

Hi,

Ik krijg deze rotor niet werkend met de 7025+.

Ik kan keurig een satelliet vinden, locken, opslaan enz. Ga ik dan zappen naar een andere zender ( andere satelliet ) loopt de rotor helemaal 1 kant uit, en blijft sip naar de grond staren zonder nog enig teken van leven.

Ga ik dan naar 0-punt loopt ie daar wel weer heen, maar vind dan weer geen sat of beeld.

Ik denk dat ik een STAB wil zo snel mogelijk. Tips ???

 
dit kan wel gebeuren als je met de stroom erop even de coax eraf hebt gehad en dus mogelijk kortsluiting hebt gemaakt.

even alles stroomloos maken en dan opnieuw op starten.

andere mogelijkheid is de rotor even te resetten.

dit kun je doen aan de onderzijde bij de handbedienings schakelaar. daar zit een klein gaatje waar je even met een paperclip oid in kunt prikken, houd deze schakelaar ruim 3 seconden ingedrukt, dan is de rotor weer klaar voor gebruikt.

 
Ik kan keurig een satelliet vinden, locken, opslaan enz.
Ik zou ook geen satellieten opslaan maar even in de handleiding kijken welk type dat je hebt, want een aantal (misschien wel allemaal) van die Satracer motors hebben Usals ondersteuning.

Dan werkt het nog veel gemakkelijker, alleen moet je hem dan wel even goed afstellen.

Zet daarna in het motor menu de GotoXX funktie aan, en voer je longittude en lattitude in van waar je je bevindt.

Dan saven en dan draait de motor feitelijk automatisch zonder dat je satellieten hoeft op te slaan.

Je kunt het vergelijken met de Stab alleen is die Stab 2x zo duur.

 
Hoi,

Ik ga het vanmiddag gelijk eens even proberen.

Ik laat het weten hoe het verlopen is.

Thnks.:applaus:

satmanerik added 80 Minutes and 30 Seconds later...

Msschn heel dom, maar ik kan het motormenu niet vinden ( PLI-Ionite ) En gotoxx al helemaal niet.

 
Laatst bewerkt:
Ik heb de quote even weggehaald want die is niet nodig, we weten beiden wel waar we over spreken.:)

Het motor menu zit gewoon bij de setup. In he engels is dat Setup, dan Service searching en dan Motor setup. Daar zie je ook die "goto xx function" die je kunt aanvinken.

Als je de NL taalinstellingen hebt weet ik het niet zo exact maar zal het iets zijn als Instellingen, dan vermoedelijk zenders zoeken en dan motor instellingen ofzo.

Ik heb hem altijd in de engels taal staan dus precies weet ik niet hoe het dan heet.

 
Ik heb het draaiend. Gewoon in NL taalinstellingen hoor, alleen ik zat steeds te rommelen in het ROTOR-menu.

Gewoon wat verder in de menu`s van disecq zoeken, en dan kom je meer instelmogelijkheden tegen.

Bedankt voor de ondersteuning jongens.

Volgende probeersel is om opgenomen programma`s van de HDD naar de PC te halen om op DVD te zetten ( Dakar Eurosport )

Wie daar weer tips voor heeft ??

Gr Erik , ik ga snel zappen, want ik heb nu een pak zenders....

 
Het kan inderdaad dat dit bij de Pli iets anders zit, ik moest die longittude en lattitude in het motor menu instellen. Maar niet alle firmware is exact gelijk dus fijn te horen dat je het gevonden hebt en dat het gelukt is.

V.w.b. het overzetten van een opgenomen programma van HDD naar de PC kun je het beste een nieuwe thread starten want dat is geen hardwareprobleem.:)

Maar wat je nodig hebt is o.a. DreamTSman (ook in onze downloadsectie beschikbaar) om de bestanden naar je pc over te zetten. Voor verdere vragen hierover kun je dan een nieuw topic maken in de Dreambox sectie.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan