Sch**t aan de hoge gasprijzen!

Zolang we het niet over tuinbonen gaan hebben zullen we van mij niet zo'n gezichtje zien. :biggrin:
 
Er gaat van alles in die soep.
Bij de Chinees gingen er in het verleden zeggen ze ook honden of katten vlees in de gerechten.
Nu lees ik in een ander topic van Freggel1 dat er wat problemen in de straat zijn, degene die de problemen veroorzaakt kan natuurlijk zomaar verdwijnen en in stukjes in de soep verdwijnen.

Extra stuk vlees en het probleem opgelost. 🤣
 
kan natuurlijk zomaar verdwijnen en in stukjes in de soep verdwijnen.
Dan loop je het risico dat men nog DNA kan vinden in het huis van een van de verdachten.
Beter verkopen of weggeven aan de Chinees voor in de Loempia dan. :biggrin:
 
Hmmm, tuinbonen, laat ik die nou wel lekker vinden.

Wij zaten vroeger tijdens het seizoen die dikke schelpen die daar om heen zat open te maken en de bonen er uit te halen.

Ik zei het al het is ieders zijn smaak, maar oude boerengerechten kunnen lekker zijn, maar ik heb ook dingen die ik absoluut niet lekker vindt.

-Rabarber
-Witlof-
-Asperges
-Andijvie met becemelsaus
-Preistamp......
-rode bieten

Ik vergeet nog 1 en ander, maar vindt het nu overbodig. :biggrin:
 
tuinbonen niet koken maar bakken met een uitje..
witlof koken en dan met ham en kaas in de oven
asperges in de oven langzaam garen en dan met holandaise saus met ei en ham
prei koken (halfwater) en dan tikje nootmuskaat er over
rode bieten fijn gemalen met suiker en bind middel

alleen rabarber.. brrr
 
Vandaag kwam een maatje uit yerseke op visite met een grote emmer overheerlijke verse Zeeuwse super mosselen, hebben we ons zo net maar eens even te goed aan gedaan , heerlijk met stokbrood, roomboter en natuurlijk de bekende eigengemaakte Boets knoflooksaus. Zo nu ff uitbuiken en naar Maxxie kijken.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan