Schotel hulp

bert50

Addicted Member
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
1.440
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo allemaal,
momenteel heb ik een klein probleempje met mijn schotel of kopjes.
Het volgende is het geval ik heb een visiosat schotel met 4 lnb's voor de satelliten op 28, 23 19 en 13 graden oost.
Nu heb ik overal zo'n 85 % op behalve op de 13 graden daar is het klote. Nu stond er in de handleiding dat ik de zaak op 19,2 moest instellen en dan de andere lnb's hoger of lager moest zetten. Nu heb ik wel eens ontvangst gerhad op 13 graden maar ben toen met de lnb op en neer gegaan, gevolg nix meer. Nu weet ik niet meer of de lnb hoger of lager dan de lnb van 19 graden moet staan.

Graag wat hulp, instellen kan ik zelf, denk ik.
 
Bert,

Hij moet iets lager (niet veel hoor).
 
Bedankt vriend,
Vertikaal zat ik na het verzetten op 75% maar Horizontaal veel te laag, kopje gedraaid en zit nu op 80 %.

Bedankt voor de Info.
 
Door alle weer omstandigheden was ik toch niet zo tevreden over het signaal wat ik op de DB500HD kreeg.
Bij Cardwriter las ik dat zij de zaak goed konden afstellen dus heb ik ze een mail gestuurd, ongveer twee weken geleden. Daar ik niets van hen hoorden heb ik ze gebeld en kreeg tehoren dat ze het afstellen gestopt was door de gladden daken dus wilde ze mij niet helpen. Dus heb ik ze uit gelegd dat mijn schotel twee meter boven het maaiveld staat.

Vandaag ik de afsteller geweest en heb naar een half uur veel beter signaal alles werkt nu weer.
Het was mij die 91 euro waard, ben dus dik tevreden.
 
Fijn dat het weer werkt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan