Schotel Installatie

  • Topic starter HenkdeKwater
  • Startdatum
H

HenkdeKwater

Hallo all,

kent iemand een Proffessioneel bedrijf dat in de buurt van eindhoven schotels installeerd?

Alvast bedankt voor de reacties:biggrin:

Greetz Henkske
 
zitten er zat in eindhoven
Bombeeck Electronics
die doen dat geloof ik ook.
of vraag eens aan jeejee die komt wel eens die richting op
 
Op de 1 of andere manier heb ik nie echt vertrouwen in hun
(Bombeeck Electronics )
 
Er zijn vast wel leden op dit board aanwezig die dit voor jou kunnen fixen en zo moeilijk is het nou ook weer niet om dit zelf te doen.
 
Ben er al weken mee bezig geweest:(

Op mijn philips 7072 werkt het goed maar op mijn philips DBOX2 nie. dbox is gevoeliger voor storing. En de hispa krijg ik al jaren nie aan de gang
 
Dbox 2 heb ik bereik over al 80% en hoger, maar kwaliteit en storing zijn dramatisch en krijg het gewoon nie beter, ben er echt al weken mee bezig geweest
 
Je hebt een motor begrijp ik uit je verhaal of heb ik dat mis? Vertel eerst eens wat voor schotel,lnb en motor je hebt dan kunnen we je wel verder helpen. 80% moet in principe genoeg zijn voor je decoder om er een beeld van te maken.
 
Keb een Moteck Diseqc H-H Motor SRT DM2100
LNB= 0,6
schotel(merkloos) 1.10m

80% is normaal Idd goed maar omdat ik zoveel storing in me signaal heb kan ik er niks mee met de dbox2
 
Signaal op oostelijke en westelijke satellieten alsmede sirius is boven de 80% ? Dan zou het ook wel eens aan je lnb kunnen liggen of aan de connectoren.
 
Yep boven de 80%

Alleen kwaliteit krijg ik nie hoger dan 40 en storing staat op iets van 2082021 ofzo:biggrin:

al 3 lnb's geprobeerd.
en verschilende kabels ook
 
Originally posted by HenkdeKwater
Hallo all,

kent iemand een Proffessioneel bedrijf dat in de buurt van eindhoven schotels installeerd?

Alvast bedankt voor de reacties:biggrin:

Greetz Henkske

Hoi Henk,

GEKO4U in Weert.

gr. Mav.
 
ik heb mijn schotel laten instaleren/instellen
door compulite in eindhoven.

hebben een website www.compulite.nl

prijs viel reuze mee

enne bombeck zijn echt afzetters!!!
 
Hmmm.. afzetters.. damn..

Ik heb daar namelijk vorige week mijn schotel systeem gekocht..

Ze helpen wel goed en ik heb de decoder niet (veel) goedkoper gezien op internet (Topfield 5000PVR)
 
@Henkdekwater

Je hebt je schotel met motor uitgericht zoals al zo vaak op dit forum verteld is?Dus uitrichten op sirius,lattitude op motor goed instellen alsmede op de receiver,mast waterpas etc.Wat je ook ff kan proberen is als de schotel op een bepaalde sat staat gericht de coax rechtstreeks op de lnb aansluiten en kijken of het verschil uitmaakt.Zo ja dan mankeert er iets aan de aansluitingen in de motor.
 
Paal staat ZO
|
|
|
|


Waterpas.
Ik zet de rotor op 0 punt en richt hem op sirius, lat en long stel ik in in mijn philips dbox2. OOk de evaluatie op rotor en schotel stel ik in.
 
Alleen nog nooit hispasat ontvangen,maar wel bijvoorbeeld pas op 43 west? Dat terwijl hispasat op een schotel van 1.10 kneiterhard binnen moet komen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan