Schotel uitrichten met satellite finder SF 500

op mijn satelliet finder sf 500 wordt gevraagd naar down frequentie, weet iemand wat dat is?

 
Hoi Cornelis,

Jammer genoeg weet ik het niet, ik kan je wel helpen met het uitrichten, maar dan moet je een week of acht geduld hebben, heb vorige week tijdens een val mijn been gebroken.

Mocht je andere vragen hebben, laat het me maar weten.

Gr.

Wing.

 
Beterschap Wing!

 
Thnx Freggel, dat was inderdaad Auw :[

 
Toch niet van dak gevallen of stond de schotel op een moeilijke plek?

Beterschap en verplicht kalm aan doen.

 
Nee Dirk,

Met de brommer door een olieplas heen gereden op nat wegdek, dus kortom op mijn plaat gegaan.

 
Phuuu en ongelukkig terecht gekomen dus. Van harte beterschap!

 
@Cornelis: Die down frequentie is iets van vroeger en heeft met de lnb te maken toen er nog gebruik werd gemaakt van low en high frequency.

Je moet deze dus gewoon op universeel instellen, kan zijn dat dit afgekort is met "univ." of iets in die geest, want tegenwoordig gebruiken we allemaal universele lnb's.

 
Wil nog wel eens ook met Auto aangeduid worden BT.....iedereen bedankt voor de beterschapswensen. :)

 
Klopt maar ik dacht specifiek op de SF 500 met universeel. Maar auto is inderdaad ook prima als dat er op staat. Bedankt voor de aanvulling! (Y)

 
Cornelis is intussen geholpen (op een ander board) en down freq. is natuurlijk de transponder freq .

 
Bedankt voor de info Trust. Ik had ook al het vermoeden dat down frequentie een transponderfrequentie zou zijn, maar wist niet welke hij nodig had omdat er meer dan eentje is.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan