Schumi for President?

M

Mike The Bike

Zal Schumi het zondag waarmaken en voor de 4e(!) keer wereldkampioen worden, ik hoop t niet! Van mij mag hij wachten tot over 2 weken op Spa, dan ben ik er tenminste bij :biggrin:

Grtz Mike

Forza Schumi!!!!!!!!

 
LoL... zullen we eerst eens afwachten wie er morgen pole rijdt?:biggrin:

 
Voor mij mag sinterklaas met zijn schimmel op pole staan,als Schumi zondag maar wint !!!

Groetjes,

Appie

 
Toch geen schimmel op 1, maar gewoon een Ferrari. Ook geen laughin' out loud MecLerren maar gewoon Schumi.

Op Franchorchamps zal hij wereldkampioen moeten zijn, want hier winnen zonder regen wordt erg moeilijk.

Grtz Mike

 
Verstappen mag wel oppassen, straks haalt de pacecar hem nog in :)

Montoya: world champion 2002!

Luyendijk: Indy 500 champion 2002!

Grtz. Bullet.

 
Schumi staat weer op pole en ik denk niet dat ie het morgen nog uit handen geeft of er moet al een ongelukje gebeuren of probleem met zijn auto zijn.

Maar in 2002 zullen we volgens mij ook Montoya meer vooraan zien. En Hakkinen...:)

 
S C H U M I !!!!!!!!!!!!!!! Thanx, did it again!

Grtz Mike The Bike

 
Hallo Schumi fans

Hartelijk gefeliciteerd met de 4 e titel wereldkampioenschap formule 1. Ik vond het eigenlijk best wel leuk om te zien hoe Schumacher daar op reageerde, in iedergeval mooi gedaan.

Ik hoop alleen dat het volgend jaar niet weer zo snel beslist word, want de spanning is er de laatste 4 races er natuurlijk wel vanaf.

Ik hoop dat Hakkinen er volgend jaar weer bij zit en niet weer zoveel pech heeft als dit seizoen, en ook hoop ik dat verstappen met de nieuwe motor meer vooraan kan komen want aan zijn rijden ligt het niet.

Couldhard heeft het dus weer niet gehaald en m.i. haalt hij het nooit, het is gewoon niet een geboren wereldkampioen.

En Schumi fans laten we eerlijk zijn ,dit seizoen heeft schumacher wel erg veel cadeautjes en geluk gehad, hij heeft er in ieder geval niet echt voor hoeven te zweten.

Maarja ik zit alweer uit te kijken naar volgend jaar en hoop uiteraard dat Hakkinen ook weer van de partij is.

groeten fredje

 
Mooi gesproken Fredje, daar ben ik het volledig mee eens en kan er geen woord meer aan toevoegen.:)

 
Weet je wat nu het probleem is? Mc Laren en BMW strijden nog om plaats 2 en 3 bij de constructeurs, Ferrari daarentegen kan zich per vandaag geheel wijden aan de nieuwe auto van 2002!

Ach ja we zullen zien!, In ieder geval zie ik op Spa de nieuwe wereldkampioen.

Grtz Mike

 
Ik hoop dat Verstappen zich ook verbeterd in 2002. Met die Ford motor en Tom Walkinshaw moet 't lukken. Verder hulde aan schumi, wat die vent presteerd is niet normaal :) :).

Mischien kan schumi Jos in een Ferrari helpen in 2003 :)

Grtz. Bullet.

 
Gefeliciteerd alle schumi fans.

Ferrari had dit jaar alles goed voor elkaar.

Jammer dat de rest van de renstallen heeft zitten slapen.

Hoop dat BMW volgend jaar hoge ogen gooit.

Vinden jullie niet dat er ook eens vrouwen mee moeten doen?

We hebben bijv. hier in Ned. veel talent.

ik kom vaak op Zandvoort en zie ze vaak vooraan rijden.

 
HiHi, Je weet toch dat er ooit eens, nog niet zo gek lang geleden heeft meegereden in F1, volgens mijn in Monaco ergens in de jaren 90. Haar naam was (is) ............

Grtz Mike

 
Giovanna Amati! 3 races voor Brabham in 1992, nooit gefinished (mischien is ze nog onderweg :)

Maar er zijn er nog een paar meer geweest: Maria de Filipis in een 250F Maserati in de jaren 50 en Lellla Lombardi die zelfs 6e werd in een March Ford in de Spaanse GP in 1975!

Maar het grootste wijf (sorry, ik word een beetje emotioneel) in de Formule 1 rijdt al een aantal jaren voor McLaren, en is zelfs al eens ooit Wereldkampioen geweest, omdat ie toen een wagen had waar niemand aan kon tippen. Maar als iemand anders ook eens een keer een fatsoenlijke wagen krijgt zie je hem ineens nergens meer!

Als het zo moet met de vrouwen in de F1, dan hoeft het voor mij niet.

:)

 
ardvdw@

Nou,nou ik wist niet dat je zo gauw emotioneel zou raken.

Dat wijf die je bedoelt, is in sportief opzicht veel beter en sportiever dan die arrogante sukkel die nu wereldkampioen is.

Denk maar es aan die inhaalacties van dat wijf ,david en montoya.

Of zijn broertje dwarszitten bij de start.

Nee, dit jaar heeft hij alle geluk van de wereld gehad.

ik wil het volgend jaar wel eens zien, of hij wel degelijk de beste coureur van het veld is.

( een beetje krabben aan de korst mag toch wel? )

 
@peez

En hier ben ik het helemaal mee eens.

Kijk alleen maar eens naar de afgelopen grandprix van engeland toen was Hakkinen ook oppermachtig omdat de wagen eindelijk eens technisch voormekaar was, en dat is dit seizoen nog maar weinig keren zo geweest, en qua teamspirit en de arrogantie van Ron Dennis zit het Hakkinen ook niet mee.

Maar misschien hebben ze er dit seizoen er van geleerd en komen ze volgend jaar ijzersterk terug.

Maar men moet niet zeggen dat Hakkinen een wijf is want rijden kan hij als de beste. Trouwens zet Schumacher in een Arrows, dan heb je ook een tweede Bernoldi want volgens mij rijd verstappen hem er dan ook uit.

Maar feit blijft in iedergeval dat der Schumi er dit seizoen weinig voor hoefde te doen en de titel als het ware gekregen heeft, want zelfs een mooie strijd hebben we niet van hem gezien.

Maar bovenal gun ik het hem van harte hoor, maar ik hoop dat we volgend seizoen meer actie te zien krijgen en dat bovenal Hakkinen meer kansen krijgt om de races uit te rijden.

groeten fredje

 
Tja........Laat dat wijf nu net voor de 4e keer wereldkampioen zijn.

Grtz Mike

@Fredje, er komt meer bij kijken dan alleen teren op een succesje uit Engeland. Net als in real life.......(sprak vader!)

Jongens en Gionani Amati, ik ben ff een weekje met de kroost op vakantie! Net op tijd weer terug voor de GP op Spa, live!

C.U.

 
Geef alle coureurs eens allemaal dezelfde auto bv. een ferrari,laat ze een maandje of wat oefenen.

En dan ben ik benieuwd wie er na achtien races als winnaar uit de bus komt.Denk dat de mindere goden die nu achteraan sukkelen weleens verrassend uit de bus kunnen komen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan