Een man komt de ABN AMRO Bank binnen en gaat naar het loket:"Ik wil een kutrekening openen bij deze kutbank..." "Pardon?" zegt de dame "Ben jij doof of wat, ik wil een kutrekening openen bij jouw kutbank..""Olala, meneer, beleefd blijven alstublieft..." "Watte Trut, moet je een slag op je bakkes?" "Luister mijnheer, ik ga de directeur erbij halen..." "Ach ja doe dat, lelijk kutwijf, roep je kutdirecteur erbij.." De directeur komt erbij: "Is er een probleem mijnheer?" "Geen idee, ik wil gewoon een kutrekening openen bij uw kutbank, want ik heb net een kut-erfenis ontvangen van een miljard." Waarop de directeur verbaasd antwoordt: "En deze teringhoer doet moeilijk
------------------------------------------------------------------------------------
Een professor in de wiskunde stuurde een fax naar zijn vrouw met het volgende:
" geliefde vrouw, ik hoop uit de grond van mijn hart dat je je niet gekwetst of beledigd zult voelen , maar je bent nu 54 jaar oud en ik heb bepaalde behoeftes die jij me niet langer kunt geven. Voor de rest ben ik heel gelukkig dat jij mijn vrouw bent. Wees dus niet boos wanneer je weet dat als je deze brief ontvangt ik in het Grand hotel ben met mijn 18-jarige assistente.
Ik zal voor middernacht thuis zijn.
Je man"
Wanneer hij in het hotel aankomt is er reeds een antwoord terug met het volgende: > " geliefde man, ook jij bent 54 jaar oud en wanneer jij deze fax ontvangt, zal ik in het Breakwater hotel zijn met de 18 jaar oude zwembadjongen.
En aangezien je een goede wiskundeleraar bent weet je zelf ook wel dat 18 vaker in 54 kan; dan 54 in 18. Je hoeft niet op te blijven!!!
------------------------------------------------------------------------------------
Een Nederlander, een Duitser, een bloedmooie meid met een kort rokje en
een paar beste tieten ?n een non zitten in een treincoupe.
Op een gegeven moment rijdt de trein een tunnel in, het licht werkt niet
dus het is pikkedonker.
Dan klinkt er een harde klap en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de
Duitser pijnlijk in z'n gezicht te wrijven. "Net goed", denkt de non, "die
Duitser heeft natuurlijk geprobeerd die meid te pakken en die wilde dat
niet en heeft hem geslagen!"
"Net goed", denkt de mooie meid, "die Duitser heeft natuurlijk mij willen
pakken in het donker, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet
en heeft hem geslagen!"
"Scheisse", denkt die Duitser, "die Nederlander heeft natuurlijk
geprobeerd die mooie meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die
wilde dat
niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Die Nederlander realiseerde zich
dat en heeft gebukt, waardoor ik de klap heb gekregen!"
En die Nederlander denkt stilletjes: "In de volgende tunnel sla ik die
Duitser gewoon
weer op z'n smoel.......!!!"
"BSE..."
Komt een journaliste bij een boer en vraagt of hij iets kan vertellen over BSE.
"Nou" zegt de boer: "een koe wordt 1 keer per jaar gedekt".
De journaliste zegt: "wat moet ik daar nou mee".
"Nou" zegt de boer "een koe wordt twee keer per dag gemolken".
Zegt die journaliste: "wat heeft dat nou met BSE te maken".
"Nou" zegt de boer "als ze jouw twee keer per dag aan je tieten trekken en maar 1 keer per jaar neuken dan word je toch ook hartstikke gek".
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een man komt bij de dokter en zegt: "Mijn penis is 50 centimeter en dat vind ik eigenlijk te lang, kunt u daar wat aan doen?"
"Nee," zegt de dokter, "maar ik weet wel iemand die er wel wat aan kan doen."
"Wie dan en wat moet ik doen?" vraagt de man.
"Nou, je moet naar het bos gaan en de kabouter opzoeken en als je de kabouter vindt, moet je vragen of hij met je wil trouwen. Hij zegt waarschijnlijk nee en dan is je penis 10 centimeter korter."
Dus de man gaat naar het bos, vindt de kabouter en zegt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter kijkt de man verbaast aan en zegt: "Nee!"
En inderdaad, zijn penis wordt maar zo 10 centimeter korter. Maar 40 centimeter vindt de man nog steeds te lang. En hij denkt: "Ik zoek die kabouter gewoon nog een keer op, dan is hij perfect." En hup, weer naar het bos en de kabouter zoeken. De man vraagt weer of de kabouter met hem wil trouwen.
De kabouter, ondertussen boos geworden, zegt weer: "Nee!"
En dus wordt de penis van de man weer 10 centimeter korter. Maar na wat uitproberen vindt de man hem toch nog te lang en rent snel weer naar het bos, zoekt de kabouter op en vraagt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter is ondertussen witheet van woede en schreeuwt: "Nee, nee en nog eens nee!
grts roland