SCT al naar Ird*** v2.1 ??

D

Dishdevil

Volgens een ondertiteling onder SCT zou op 1 April deze educative natuurfilmzender overschakelen op een ander

Ird**o systeem (v2.1 las ik hier ergens).

Weet iemand of dit al gebeurd is ?

Ik heb nl. net een nieuwe PMK gevonden (dd 28-3)

& PLING Spontaan weer beeld via mijn MM9500 !

Die ondertiteling loopt er trouwens nog steeds...

Mochten ze al overgeschakeld zijn dan zou dit betekenen dat er met dit "Andere" systeem net zo eenvoudig te spelen is als met het vorige !!

Dat zou leuk zijn !!!

 
@Dishdevil,

Yep, ze zijn over...de oude kaartserie werkt niet meer en de huidige codering is anders.

 
nou ze zijn nog niet over heb nog beeld maar het zal wel niet lang meer duren

 
Er gaan geruchten over rechtzaken die providers hebben aangespannen tegen providers die overstappen naar 2.1.

De verspreiding van 2.1 kaarten schijnt ook tijdelijk stopgezet te zijn en de oude codering nog steeds ondersteund wordt, zodat we voorlopig nog vrolijk kunnen verderkijken.

Wel handig, nu die vxs-key 09 voor sct maar niet los wil komen.

 
Bij WB 2.02 is het mogelijk om onder provideroptie's

het kaarttype (Ird*** ACS) op 2.1 te schakelen.

Dit zou wel eens kunnen betekenen dat ook ird*** v2.*

te emuleren valt. ( Weet ik niet zeker )

Ik denk trouwens bij nader inzien dat SCT nog niet is overgeschakeld. Want waarom zullen ze een ondertiteling met de mededeling dat de ird***abonnee contact met SCT moet opnemen laten lopen, terwijl juist voor deze abonnees

-als ze zouden overgeschakeld zijn- deze ondertiteling niet meer zich zichtbaar is ??

We wachten wel af.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties !

R*b

 
Wallbanger 2.02 heeft wel de optie om Irdeto 2.1 te emuleren, maar 't werkt niet. (zal toekomstmuziek zijn)

Grtz,

Wimpie

 
Zou voyager nog te gebruiken zijn bij dit nieuwe systeem?

Ik gebruik een Nokia 9200

Welke kanalen zenden nog in deze nieuwe irdeto versie?

 
Ik weet niet wat ze aan het knutselen zijn bij RCT/SCT maar sinds gisteren sturen ze niet meer via Irdeto uit. 's Avonds 2 April hebben ze even overgeschakeld naar het nieuwe systeem (vandaar mijn eerdere post in deze thread) maar toen maar weer heel snel terug in de oude situatie vanwege problemen. Daarnaast ECM van Viaccess en Irdeto omgewisseld !? op dit moment is de Irdeto-stream off-line...geen EMM-stream meer.

'Satisfaction hit by dual card problems Hardcore adult channel, Satisfaction Channel Television has been hit by further card problems. Dealers have discovered that a majority of dual Satisfaction and sister gay and lesbian channel Rainbow cards, fail work with both channels. This

is only occurring on the Viaccess cards, and not on the recently re-issued Irdeto cards. The Rome based channel have now shipped additional Rainbow cards to dealers, meaning that customers that purchase so-called 'Duo' cards will infact receive 'two' cards. Despite conflicting reports on the internet, the channel has confirmed that Rainbow is not ceasing transmission'.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan