Season 1

Z

zipper

Is het mogelijk om met een season 1 ook de juiste key's binnen te krijgen (indien geldige MK 01 en PPUA)of moet het wel degelijk een season 2 zijn.

Alvast bedankt voor de reakties,zipper.

 
Nee hoor hier heb je geen season 2 voor nodig, met season1 moet je gewoon de goede keys binnen krijgen.

Ik gebruik hier ook al een tijd de season 1 en krijg alles binnen.

 
Bedankt voor het vlugge antwoord,

Happy2000

We kunnen nu verder stoeien.

Grtz,zipper

 
De season 2 moet je gebruiken met een originele secadoos, omdat die zonder kaart helemaal niets doet.

Als je een andere doos hebt, dan kun je gewoon de communicatie naar de kaart afvangen met een season.

 
Ha Mas3,

MITS je in windecrypt de juiste keys hebt staan draait een season1 ook op een orginele secadoos.

Als je nu ook nog een geldige PPUA en MK01 hebt krijg je ook voor betreffende provider de keys binnen.

Wil je echter het verkeer kunnen loggen tussen je (orginele/goldwafer/whatever) kaart zal je een kaartslot moeten hebben, dus een season2

(wie heeft er ooit bedacht dat een season MET kaartslot season2 moest heten????)

Je kan overigens zelf makkelijk zo'n ding maken, helemaal als je nog een kaartje hebt liggen met daarop normale ic's.

Deze gebruik je dan als interface kaart (zonder ic's) en ga met een stukje bandkabel naar een stukje expirimenteer print

IK DRAAF DOOR!, maar zo heb ik wel mijn eerste test exemplaar gemaakt :)

Juus JeeWee

 
Windecrypt (seca)in emu-mode kan met een season1.

In logmode moet je een season2 gebruiken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan