season interface

D

dennis magic

hallo wie kan mij helpen om polsat open te krijgen via season interface welke progie ik nodig heb en hoe ik het beste kan doen.
graag via pm
dennis

hallo is er niemaand die mij kan helpen of kan het niet.ik heb wel eens gelezen dat het wel kan met season maar dat zal wel niet denk ik.
groetjes dennis

Kan wel met wallbanger,, kijk maar eens bij duwgati.

wie kan mij vertellen of een season interface werkt op een magic modul zo dat ik polsat kan kijken druk bezig geweest maar het wil niet .met wallbanger krijg elke keer answer to reset.ok met verschillende kabels geprobeerd 1op1 en nulmode maar niks werkt

Probeer Emulatorek 10a maar eens.Ik ben op dit moment met het programma bezig en opent alles.Zowel d+ polsat als de conax kanalen. Wel effe de juiste sleutels invoeren. Succes ermee

kan je het gewoon via je pc doen of heb je een laptop nodig??
grtz. jlmg

het kan met alle 2 lap en een pc maar het legt er hoelang je kabel is.een laptop kan je dicht bij je ontvanger zetten een pc staat net zo bij mij niet in de buurt van mijn onvanger.ik weet niet hoe het bij jou zit of je een kabel van je pc naar je ontvanger?
dennis

Met Emulatorek 10a en een jokercam werkt alles bij mij.

Met magic module en penta 1.09 werkt het niet.

Emulatorek10a + Joker + Season = working 100%
Settings:
AtrRate - 4800
BaudRate - 4800
Parity - None
Stopbits - 10
Databits - 8

Ik heb een VH-Sat met een Joker-cam.

Zou het hier ook op werken?

Ik heb al het een en ander geprobeerd maar tot op heden geen succes.

Wie kan mij hiermee verder helpen.

Gerrit

Ik krijg ECM SIG OK en daarna gebeurt er nog niets, dus geen beeld.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Gerrit

Gerrit,, ik heb hier een palcom 2100 ci met versie 3.12
Met bovenstaande settings werkt het perfect voor hispasat op mijn ontvanger.
jokercam met 0.77 trouwens.

Polsat geeft soms wel beeld en soms weer niet,, dan blijft de cam inititaliseren.

Weet iemand of het ook kan werken met season en magic module.

Zou het kunnen dat de laptop soms te langzaam is.
Of zou het ook aan de baudrate kunnen liggen.

Ik ga morgen wel weer verder.

Gerrit

Zou het niet durven zeggen,, bautrate hier zoals gezegd op 4800

Alleen vraag ik me af of die wel au is bij mij.

Polsat is een ramp,, doordat de cam initialiseerd krijg je geen beeld,, soms doet die het wel maar valt het beeld weer weg na 10 minuten ofzo.
Geprobeerd op nagra of op all te zetten maar dat helpt ook niet veel.

Probeer eerst hispasat,, dan springt die snel van irdeto naar nagra.

op polsat doet die dat haast niet namelijk.

hallo zijn er mensen die een magic modul om geprogt hebben naar matrix R .en met de emu10a werken hebben jullie alles,thor hispa.ik zit er aan te denken om mijn MM omte progge naar matrixR maar dan wil wel ff weten of ik dan nog naar thor kan kijken.ik kan zelf niet progge ik moet het laten doen dus van daar dat ik het vraag.
dennis
veel sat plezier in 2004

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan