Season2 in ci op 5400

S

See4

Voor iedereen die er belang bij heeft. na een hele ochtend proberen en hobbyen ben ik er eindelijk achter. als je wil loggen of emuleren met een season2 in de seca ci moet de com snelheid op 11520 staan (zowel atr als data)

En er moet spanning op de season !

Ik weet niet of iemand uberhaupt belangstelling voor deze posting heeft, maar het KAN een hoop zoek en proberen schelen.

Groeten,

C4

 
Dit klopt ook in mijn geval, MAAR! wel met een Aston 1.04

Met mijn vorige (versie 1.03) moest deze op 9600

Groeten

 
Ook bij de Aston met versie 1.00 moet je 9600 baud gebruiken.

Aznar

 
Ik heb een Humax 5400 + aston 1.05 ik hoef geen externe spanning op de Season 2 werkt prima zonder.

Met een irdeto all.ci 47se heb ik ook geen spanning nodig dan loggen 8228 baud.

Echter op de embedded irdeto wel spanning op je Season 2 zetten, loggen op irdeto op 9600 baud.

Groeten.

 
Heeft er misschien iemand een werkende Mguard.key file voor walbanger. Krijg hem niet zelf aan het lopen met de aangegeven baudrate, terwijl irdeto wel werkt.

 
Ik wil mij ook een Season 2 kopen voor in een Humax 5100 met Aston 1.03. Zijn alle Seasons gelijk of moet ik uitkijken. En heb ik externe voeding nodig?

Sebas

 
@sebastopol

Niet alle seasons zijn gelijk, maar als je een season 2 koopt, koop je een season 2 en geen season 1 lijkt me.

De season 2 is voorzien van een cardreader en 3 gekleurde leds in de kleuren geel, rood en groen.

Als het goed is heb je geen extra spanning nodig.

groetjes

 
Mijn Season 2 heeft geen externe voeding nodig, niet bij aston 1.03, 1.05, of interne irdeto-cam... heb wel een aanpassinske moeten doen daarvoor. (potmeterke ipv weerstandje)

Grtz,

Wimpie

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan