season2

T

Tdh

Ik heb een season 2 in mijn bezit gekregen, maar het wil maar niet lukken. Als ik geen externe voeding gebruik dan brand er geen enkel lampje, gebruik ik een extrene voeding dan branden ze alle drie. In geen van beide gevallen heb ik iets kunnen loggen, dit heb ik in een irdeto ci en een aston 1.03 ci geprobeert maar noppes. Wil kan mij helpen, of bestaat er een programmatje om je season te testen?.

Tommy

 
Het kan helpen om ook eens te vermelden welk proggie je gebruikt, welke instellingen je gebruikt, welk merk en type ontvanger je gebruikt.

Dan kunnen de anderen daar ook rekening mee houden bij het meedenken.:)

 
Heb een Strong 4375, heb wallbanger en windecrypt gedraaid op bautrate 9600, 8288, 9200, parity "even", data bits 8, stopbits 2(aston) en 1 (irdeto), heb ook al eens de optie shake it opgezet.

 
dome vraag maar heb je de season er niet verkeert in (op de kop of juist niet)anders is er toch iets met de logger aan de hand

 
dat is dus het geen waar ik ook al aan dacht, dat de season niet werkt, daarom mijn vraag is er een programma waarmee je de season zelf kunt testen?

 
Het was dus degelijk de season zelf waar iets mis mee was, ben terug naar de winkel geweest, heb een andere gekregen en nu gaat het tenminste.

Toch bedank voor de hulp.

Tommy

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan