seca 2 card stop gezet en zelf weer aan zetten kan dat

S

simply

hallo effe een gekke vraag als mijn seca 2 card is stop gezet door anaal kan ik hem zelf dan ook weer actieveren

p.s. v7.3 dat een seca2 card of kan dat ook een seca 1 card zijn

als het zo makkelijk ging zou ik mijn funcard ook weer even activeren :)

funkaart werkt anders prima (niet op s2 natuurlijk)

voor de originele kaart is er een telefoonnummer. iets met 0900-9 nog iets. Heel makkelijk je hoeft zelf niks te doen.

Je meot het alleen niet te vaak bellen want dat is een beetje duur. ;)

of even een uurtje op een nederlandse zender zetten bv ned 1

lag maar maar ik lag het laatst heb hier een text document waarin staat beschreven hoe je dat voor elkaar krijgt

Originally posted by simply
lag maar maar ik lag het laatst heb hier een text document waarin staat beschreven hoe je dat voor elkaar krijgt

Waarom dan die vraag stellen als je het al weet.

Big-Henk

omdat ik graag weten wouw of jullie er ook wat van wisten en of het wel waar is heb contact met iemand uit australie en die beweert dat het mogelijk is en komt ook bij dat hij ook aktief is op een sat forum daar en hij weet dat wij seca2 v7.3 kaart hebben als ie een belangrijk iets find dan mailt ie dat files firmware en dat reaktiveren van die kaart bijvoor beeld en wist je dat de russen ook al een heel eind op weg zijn

Nu het vliegen veel goedkoper is geworden zijn er heel veel Russen onderweg !!!!!!!!!!!!!???????????

ik had laatst vier russen op m'n pc.
of waren het virussen.

oke ,genoeg gekheid,maar je claimt een tekst document te hebben , waarmee je een stopgezette seca2 kaart weer kan,activeren.

pm het me maar.

Hi..

In australie ????
Daar gebruiken ze Irdeto2
Ofzoiets

Grtz... JeeJee
Sathopper

@ Jeejee
Voor Australie te ontvangen moet ik dan mijn schotel op de grond neerleggen en m'n lnb begraven of weet jij nog een oplossing.
Grtz vriend
weetniet

Nee joh gaat met postduiven die vliegen seca2 dus maken 2 keer het baantje.

Hou nou toch eens op met die onzin eenden team pleas maak het draadje dicht

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan