seca 2

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
230
Punten
63
Leeftijd
57
Ik dacht ff dat black tiger Al was.

Maar ik ben het met iedereen eens je moet elkaar niet afkatten maar helpen op die manier kom je namelijk verder. 2 weten meer dan 1 en nu zit iedereen hetzelfde te doen namelijk wachten tot het open is.

Nummer10
duck vriend

Registered: Aug 2003

Ja dat vraag ik me ook af, ik heb vaak genoeg tegen Al gepost.
En eenieder die mijn kent (en dat zijn er velen) weten dat ik deze alias al zo'n 25 jaar gebruik en ook niet zoals enkele anderen wel eens doen, onder een andere naam dingen ga posten.

Dus ik ben blij dat je er zelf ook achter gekomen bent dat ik Al niet ben.

Ik ken Black Tiger persoonlijk.Ik heb zelden (zeg nooit nooit) meegemaakt dat hij onzin vertelde.Als er iemand is die je met woord ?n DAAD bijstaat dan is dat Black Tiger wel.

Appie

Thanks voor het compliment Appie!

Zal het uitleggen er staat ergens in de topic dat Al weer naar de satdag gaat en wel onder de naam Black Tiger vandaar dat ik opkeek dat Black Tiger een reactie gaf ten opzichte van Al. Het spijt me als ik iemand hier pijn mee doet, dat is niet de bedoeling.

- dat vraag ik me ook af, ik heb vaak genoeg tegen Al gepost.-

wil op zich niks zeggen natuurlijk :biggrin:

Originally posted by Nummer10
Zal het uitleggen er staat ergens in de topic dat Al weer naar de satdag gaat en wel onder de naam Black Tiger vandaar dat ik opkeek dat Black Tiger een reactie gaf ten opzichte van Al. Het spijt me als ik iemand hier pijn mee doet, dat is niet de bedoeling.

http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=11737

Nee, dit jaar wordt het Black Ticker.

Ciao,

Al.

hoi,
Een lettertje vergeten dan of verkeerd gelezen ;)
Het lijkt wel op die naam maar staat net weer iets anders .lol
Groeten Ben bye bye .

Originally posted by Nummer10
Ik dacht ff dat black tiger Al was.

Bedoel je soms Al Bundy:):)

Niet goed gelezen dus. Nogmaals sorry

Thanks Red.
En euh... ik heb zelf ook verkeerd gelezen, ik heb ook niet gezien dat er Ticker stond.

Goeie grap Al, hier ben ik ook ingetrapt.:)

Hij gaat schuil onder de naam All Capsone op sat. dag.

groeten eric

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan