seca 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Black Tiger
En om heel eerlijk te zijn, nee ikzelf heb het ook nog niet en ik lig er ook niet wakker van.

Nou B.T dat valt me toch een beetje van je tegen dat je er niet wakker van ligt...hehehe

Gr Fred.

Dat wakker liggen komt nog wel, heb het er nu te druk voor om wakker te liggen.
Maar als het zometeen wat rustiger word dan ga ik er ook wel wakker van liggen hoor. :biggrin:

En ik slaap als een roos :)))

woutje

Toch wel raar, als er niets op het grote boze internet te vinden is in bruikbare files, en we willen toch wel HEEL!!! graag zwart kijken naar onze geliefde filmkanaaltjes, dan roepen we maar NONPUBLIC.....

Kom op zeg, als je niets weet, hou je dan stil, en ga niet alleen roepen dat het nonpublic is, klinkt erg interessant misschien maar toegevoegde waarde is 0,0...

Ik blijf erbij dat een systeem pas gekraakt is als het algorithme plus hash tables public zijn, tot die tijd is het alleen maar rommelen binnen de marge...:)

Verder weten de meeste nog steeds niet het verschil tussen de gebruikte programma software in een kaart, en het gebruikte algoritme in een kaart...:(
Vaak praten mensen over bugs in het algorithme terwijl het programma bugs zijn...

Dat is ook de reden waarom v7.0/7.1 programma's NIET! op v7.3 kaarten werken......

.
.
.
.

Tuurlijk zullen de meeste mensen nu direkt roepen, dat snap ik ook wel.... maarre als ik alle! users van alle Nederlandse satboarden op ??n hoop zou gooien dan heb ik er toch zeker 10000......
En toch is er over de 7.3 kaart nog niet ??n zinnige regel tekst geschreven...

En als er echt zoveel nonpublic zou zijn, dan zouden we daar veel meer over horen in de vorm van dure dpsc kaarten, tot nu toe is er nog niet ??n werkende dpsc kaart gesignaleerd... en twintig posts van een nietszeggende nick 'die het wel gezien heeft' is nog geen bewijs van het bestaan van die dingen...

In het zelfde kader ligt ook het clonen, een kaart valt niet eerder te clonen dan dat er een grote kennis aanwezig is van het algorithme en hash, even een masterkey schrijven kan niet eerder dan dat je een key kunt extracten of decoderen, wederom kennis van algo+hash noodzakelijk...

Blijft over 'het rommelen binnen de marge' op dat punt staan we nu, alles wat er nu op internet aangeboden wordt zijn mosc kaarten (een verpakking zegt niets, wat canaal digitaal kan, kan elke plagiaat beter)
Als iets gelezen over PPV kanalen en de kaarten die aangeboden worden????.... mocht! het werken dan gebruiken ze wederom het 'oude' pbm systeem en is rommelen wederom genoeg, zeker weten dat als ze het 'jetson' truukje gebruiken, ook de illegale mosc'en op zwart gaan...

Dit rommelen neemt een provider voor lief, zolang het gehele algo niet bekend is, blijven er meer dan voldoende mogelijkheden over om vrijgeschakelde kaarten vroeg of laat toch op zwart te zetten, terwijl een emulatie programma (wat alleen kan bij 100% kennis algo) vele malen moeilijker buiten spel te zetten is.

Reken maar dat de providers van het oude seca verhaal een hoop geleerd hebben, en er nu alles aan zullen doen om hun algo te beschermen...
En dit algorithme zullen we nooit of te nimmer weten te achterhalen door alleen maar bepaalde strings naar de kaart te sturen daarvoor zullen er andere truuken moeten worden gebruikt, waarvan de electronen microscoop wel de mooiste is...:)

De hacks die er nu zijn van de verschillende systemen zijn veelal makkelijk te verklaren, zo is het irdeto/betacrypt systeem gelekt door een multichoice medewerker na overname door canaal digitaal, het viaccess/tps crypt systeem lijkt heel veel op d2mac wat gebruik maakte van het al reeds gekraakte DES algorithme, en seca1 zou dan door NDS public zijn gemaakt....
Zo zal er voor nagra en het (tijdelijke) conax ook wel een verklaring zijn...

Voorlopig zit er nog een hoop pot dicht...

Sky NDS uit England....??.. geen hack
Power vu ...??... geen hack
Cryptoworks en dan UPC of xtra music (oid) europe ..geen hack
Irdeto2
Viacces2
Seca2.....
en nog vele andere DVB encrypt systemen....

Dus misschien was het nog niet eens zo gek wat patka zei....

Grtzz FranX

Ook nog intelligente mensen op duck. Nu maar hopen dat je na dit pleidooi niet weer allerhande domme opmerkingen naar je kop krijgt zoals bij mij eens een pipo vroeg , wat is een algo?

Grtz,

Rob

Er is ongetwijfelt iets te emuleren in seca2.. maar aangezien je de CW's nog moet decoderen met een kaart. En zolang het algorithme van deze hele actie niet bekent is..

Zal er nog niets publiekelijks zijn!

Echter zodra er wel iets over dit hele verhaal bekent word, zal het niet lang meer duren :)

Maar momenteel zonder orginele kaart, zal het met multidec nooit gaan werken, de gene die beweert dat dit wel gaat werken.. mag mij een mailtje sturen met zijn bestanden.. dan fabriceer ik er wel een leuke fun file van voor de rest van sat.land.

@ikkrijgs2wel,

wat is een algo?

groeten,

nada.

Ach het is niet de eerste keer dat ik zo'n pleidooi geef..:):)

Inmiddels heb ik vele systeem veranderingen meegemaakt en schop ik bij het opruimen de oude syster of ebu doosjes aan de kant en kan ik hoogstens met een stukje nostalgie naar m'n videocrypt of d2mac decoder kijken, de eerste smartcard systemen die gekraakt werden waar grote namen als Tron of Markus Kuhn inmiddels vergeten zijn, en al helemaal niet te spreken over de tijden dat je alleen TV-Europe had (s'avonds), en Sky Channel met onderdrukte sync met twee transistors weer zichtbaar maakte, en canal+ nog gewoon Filmnet heette en ongecodeerd in pal op de satelliet zat...:biggrin:

Misschien moet ik jullie eens een kijkje gunnen in mijn video archief....ooit iemand hier gehoord van "pizza virtuale" ????...neah vast niet, dat was een interactieve test uplink van een computer beurs over de olympus satelliet (het duurste mislukte satelliet project van Europa..) of TVplus met hun eeuwige demo filmpjes...:)

Maar ik heb wel verschrikkelijk veel fun gehad, en het was 100% meer sathobby dan een beetje doelloos fun/pic kaartjes voorzien van kant en klare files om maar zoveel mogelijk van het zelfde dubbel en meer te hebben....

Dus je zult begrijpen dat ik me echt niet sappel maak of een systeem nou wel of niet gekraakt is, het hersenloze seca2 gekakel van heden is niet meer dan een dejavu...:)
"Where do i find new season9 files"
"Where do i find new hex files for tv1000"

Ach laat ook maar ik wordt oud..:biggrin:

Grtzz FranX

@FRANX

Ik zou graag even prive met je contact hebben over een project dat ik gestart ben.
Als je wilt doe me effe een PM.

He Franx,
ook ik weet nog wel wie TRON was. Ook dat hij niet dol was op Italiaans voer. In feite was hij de grondlegger voor de hele Sathobby. Helaas deze geniale programmeur is niet meer onder ons. Wat betreft het Mediaguard V1+ gebeuren ben ik bang dat je grotendeels gelijk hebt. De It en Esp kaartjes kunnen al redelijk beinvloed worden maar helaas is er te vroeg bekend gemaakt dat dit via de 36/38 bug gebeurde en is dat gat op de 73 kaart gedicht.
Avensis

Originally posted by FranX

Voorlopig zit er nog een hoop pot dicht...

Sky NDS uit England....??.. geen hack
Power vu ...??... geen hack
Cryptoworks en dan UPC of xtra music (oid) europe ..geen hack
Irdeto2
Viacces2
Seca2.....
en nog vele andere DVB encrypt systemen....

Grtzz FranX

Cryptoworks is wel open, op een penta vr3 kaart!

Gr Fred.
{editted by moderator}

gaat de verkeerde kant op, draadje gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan