seca juli codes

M

marciemarc

We gaan weer hier weer een mooie thread maken van de juli codes. En ik kan vanaf deze maand zelf ook meeloggen.

Tot nu toe nog geen resultaat, maar ik was vergeten dat er nog een 31ste mei bestond. Deze nacht is het resultaat niet meer geweest dan de juni code:

31-5-01 0:03:24: CANAL DIGITAAL

Subscription :30-4-01 To 30-6-01

New Key [0C]30 87 F4 0B 42 6D 6F AA

Er zijn wel al heel wat providers die echt de juni codes gebruiken. C+NL gebruikt momenteel nog steeds op enkele kanalen de oude 0E key, dat is de verwarring voor velen, waarom een hele oude file ook kan werken voor het nederlands pakket.

 
Of binnen enkele dagen kijken bij Freeseca? of op je Wallbanger?:)

 
Het lijkt me niet een best idee dit elke maand te gaan doen.

Het is beter voor de mensen als ze zelf leren te loggen en zo de codes kunnen achterhalen.

Daarnaast blijf ik toch van mening dat we voorzichtig moeten zijn met keys/codes er zijn sites genoeg waar ze af te lezen zijn en de links staan in het coole links forum.

 
Ok, ik begrijp je stelling. Ik vind het alleen leuk om de keys hier te plaatsen om de eerste te kunnen zijn. Ik bedoel niet persoonlijk, maar als site... Satellite fun is de beste, EN DE EERSTE met de nieuwste codes.

Bovendien is het voor de loggers handig om te weten of bepaalde providers al, en vanaf wanneer met nieuwe keys beginnen strooien. Kunnen ze hun ppua en mk01 testen. Laten we dan hier doorgeven of ze dat al doen en de eerste byte alleen doorgeven. Daar zie ik dan toch geen kwaad in.

Maar goed, dus 00 19 was weer een van de eerste:

1-6-01 3:43:27: CANAL DIGITAAL

Subscription :31-5-01 To 31-07-01

New Key [0D]97 .. .. .. .. .. .. ..

 
Eens met BT en ook gedeeltelijk met M.

Wat mij erg goed lijkt is dat er uitsluitend wordt gemeld dat b.v.

Provider 00 19 nieuwe keys prijs geeft en met vermelding van periode ,tijdstip en naam van het beaconchannel. Immers het wisselt nogal eens van beacon channel.

=Ilya=

 
Beacon op RTL4 gelogd voor 0019

01-Jun-2001 14:03:28: CANAL DIGITAAL

Subscription :31-May-2001 To 31-Jul-2001

New Key [0D]97 xx xx xx xx xx xx xx

Dus Marciemarc, het lijkt goed.

B.W.

 
MarcieMarc, dat ben ik volledig met je eens, geen probleem met een deelse code.

Ik begrijp dat het leuk is de eerste te zijn, ook is het handig om te melden wie er al updates aan het versturen is.

Vanuit het moderatorteam zijn er ook stemmen opgekomen, hetgeen we zeer op prijs stellen.

Momenteel zijn we in overleg wat we nu precies gaan doen en toelaten, we houden jullie op de hoogte.

Jullie mogen overigens rustig verder gaan op de manier zoals jullie het nu ook doen dan blijft toch iedereen in elk geval alvast deels geinformeerd.

 
Juli key gevonden van :

00 0C [0D]43 .. .. .. .. .. .. ..

00 1D [0D]A5 .. .. .. .. .. .. ..

Vooral van 00 0C is dit heel snel dit keer...

 
ik weet niet wat ik beter moet vinden, BT heeft deels wel gelijk als hij zegt "oppassen met keys op het board" maar anderzijds als er goed is geselecteerd met special members, moeten we hier niet bang voor zijn.

Anders is het gesteld met de andere opmerking van BT, namelijk "Het is beter voor de mensen als ze zelf leren te loggen en zo de codes kunnen achterhalen" dat is wel leuk gesproken, maar wie heeft ppua's en mk's van alle providers", en het is toch wel leuk als je kaartje niet te veel blank spots heeft.

zolang er inderdaad andere sites zijn waar de maand key's van kunnen worden afgehaald, is het niet echt nodig om ze hier te vermelden, hoewel de sport van de eerste zijn in dit te gekke board ook wel leuk is, vanmorgen vroeg wilde ik de nieuwe key van 0019 hier plaatsen (als eerste gelogt op C+1) , maar nadat ik de opmerking van BT las, heb ik maar effe niets geplaatst.

de oplossing van BW is ook wel leuk, had ik moeten verzinnen, was ik de eerste geweest.

Nog ffe over de maand key's, ik heb een aantal 0019 ppua's (geldige private), het valt mij op dat sommige van deze zeer snel updaten (afgelopen nacht om 3.00 uur) en ander soms pas half in de maand updaten, zo heb ik een ppua van een kompleet pakket op c+, die vorige maand de 1e s'nachts direkt update, en ik heb er een die pas op de 16e een update ontving (enkel gratis pakket) er zit dus een groot verschil tussen de diverse update's via diverse ppua/mk01's.

 
Jammer zeg!

Ik kan even niet loggen vanwege een kleine verandering van tuners enzo.

Ik heb geen pioneer seca box meer maar in plaats daarvan een humax met een aston 1.03.

En aangezien de echostar in de huiskamer staat en mijn kabels te kort zijn van mijn season, ben ik volgende maand de eerste met nieuwe key's! :biggrin:

Eerst een verse aston1.05!

 
Even in het algemeen:

Sorry heren, maar het besluit staat vast (niet van mij, het gehele team heeft besloten).

Keys plaatsen is geen noodzaak.

Het argument van geen ppua en mk hebben is ook geen goed argument. Er is een site waar je ze zo van af kunt plukken en misschien plaatsen we die ook nog wel in het coole links forum als hij er al niet staat. Vraag ik me overigens af waarom zo weinig mensen zich gemeld hebben voor die link.

Daarnaast zijn er nog diverse files waar je ze uit kunt halen, lees het loggen topic eens. Dan zie je ook hoe dat werkt met custwps ongeveer.

We hebben er geen problemen mee als het gedaan wordt zoals nu, waarbij ik wil aangeven dat ik een update gekregen heb op 0019 op c+1, index b en die key begon met 0E xx xx.

Daarnaast hebben we vaker uitgesproken dat we wel proberen om de SM's goed te selecteren, maar hebben we ook gezegd dat er enkelen doorgeglipt zijn die het eigenlijk niet hadden moeten worden.

Verder kunnen we ook geen garanties bieden dat al die mensen te vertrouwen zijn. Hou er rekening mee dat wij de meesten van jullie alleen via het board kennen en verder niet.

Als laatste punt zijn er genoeg keysites te vinden op het net waar je de keys kunt halen.

 
Black Tiger said: We hebben er geen problemen mee als het gedaan wordt zoals nu, waarbij ik wil aangeven dat ik een update gekregen heb op 0019 op c+1, index b en die key begon met 0E xx xx.

@BT, Vreemd jouw updatekey voor juli lijkt me toch niet juist, alle sites spreken van de 00 19 [0D] = 97 .... Is dat dan ook een false key? Wat bedoel je met index b?

Verder zijn er nu :

Update binnen van 00 03 [0D] = 45....

Update binnen van 00 04 [0D] = 4C....

Update binnen van 00 29 [0D] = 61....

 
dat was natuurlijk bedoeld als een voorbeeld.

bt, ik begrijp het, jammer maar begrijpelijk, overigens bt, die site ken ik dus niet waar je mk01's vanaf kunt plukken, die wil ik natuurlijk best weten.

ik wacht af.

 
Tsja, die site lijkt mij ook wel handig al is het alleen al voor experimentele doeleinden.

Gaarne een link of anders misschien per email?

Grtz,

 
Ik weet dat er voldoeende sites zijn.Wat ik tot nu doe op engelse,franse, italiaanse boards allerlei sites verzamelen in mijn favoriete map.Vervolgens elke maand de files downloaden.Het zijn er vele, echter enkele zijn voorzien van MK01 etc.Vervolgens via PIC BINED 123 de MK01 en PPUA eruit peuteren(Copy en paste in Word).Daarna kijken of er doublures zijn.Vervolgens met windecrypt of walbanger vaststellen welke oke zijn.Kost veel tijd.Maar het succes is ernaar. Zo heb ik keys die reeds maanden werken en door weinigen bekend zijn.Het is een sport om de keys op deze manier te pakken te krijgen.Deze zo per mail te verkrijgen is de simpelste weg maar je loopt het risico dat ze binnen no time bekend zijn !!!!!!

Succes

=ILYA=

 
Even ter informatie.

Die key wat ik plaatste was niet als voorbeeld maar is binnengekomen via WinRobin op het moment dat mijn kaart geupdate werd.

Wat index b wil zetten weet ik ook niet echt, misschien dat Woutje dat kan uitleggen die weet alles van Winrobin.

Wat betreft die link naar die site met ppua's en mk01's die zal ik in het Coole Links forum plaatsen vermits hij nog bestaat.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan