Seca kaart in Humax irci 5400

sjappie666

Jr. Member
Lid sinds
12 feb 2009
Berichten
50
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
31
Kun je op een manier software of zo een humax irci 5400 seca 2 kaartjes laten lezen zonden een module te gebruiken ??? want met een module bevriest het beeld steeds.
 
Theoretich wel (vermoedelijk zonder dat de update werkt en met hardware (pic) om atr te converteren) maar is er niet!

Al wat geprobeerd met de pmct tabel?, dit kan soms helpen een module goed te laten werken.

Heb je nog een andere ontvanger, dan zou je mischien die kunnen gebruiken als Sharing server en de humax als sharing client.
 
Zonder module wil een hummie geen seca kaarten lezen. is een irdeto bakje je zult voor seca kaarten een module moeten hebben een aston werkte altijd naar behoren.

Een Sharing server er achter gooien werkt ook voor geen meter via radegast/sssp.

Maar ze zijn met kaartwissel bezig. en vele niet seca bakken en ook modules geven problemen. maar er zijn ook al d.i.v die met nieuwe firmware goed draaien.

Aan de PMCT Tabel hoef je niet te sleutelen.

Wat voor firmware zit in de hummie?
Wat voor cam module gebruik je?
Welke card gebruik je seca 2 of de nieuwe 3 ?

Met meer info kunnen we je misschien beter van dienst zijn.


Grtz/..
 
ik heb toh 3.4 hot 11.1 NL en een magic module en ik heb een seca 2 kaart van canaldigitaal
 
Firmware in hummie lijkt wel goed. de magic module ken ik niet qwa laatste firmware. en of die support nog wel uptodate is.

Daar zul je naar moeten zoeken ducht mij.

Ik ga er van uit dat joun signaal wel goed is en de bevriezing niet veroorzaakt wordt van zwak of wegvallend signaal sterkte?


Grtz/..
 
ik ben er achter gekomen dat het aan de module ligt

weten julie mischien een goeie module die goed werkt met canaldigitaal kaartjes.

alvast bedankt.
 
Aston SECA(Mediaguard) 1.07 CI module werkte goed met seca 2 kaart. maar c-digital is met een kaartwissel bezig (seca 3) zo gauw als je die nieuwe kaart in bezit hebt schakeld die s2 kaart af.

Dus weet niet wat die S3 kaart doet in deze module. er zijn nl ook veel niet seca dozen die problemen geven met s3 kaarten in interne cam. misschien een kwestie van tijd dat het meenste firmware wordt aangepast.??



Grtz/..
 
ik heb een magic programmer besteld en ga dan pentacrypt 2.00 in de module zetten mischien bevriest het beeld dan niet meer.
 
Hoi sjappie666...ff een vraagje. Heb jij inmidels je Magic geprogt met pentacrypt 2.00? Ik krijg nl. v/d week een CD seca 3 kaart en wil graag weten of het bij jouw werkt. Ik heb ook nog een magic liggen en ik heb inmiddels de pentacrypt file gevonden. Als het niet werkt is er dan iemand die mij zeggen kan met welke cam het dan wel gaat. Bedankt alvast en een prettig weekend
Greetz v/d satrat
 
satrat ik heb pentacrypt 2.00 er niet ingezet want die gene waar ik de magic programmer had besteld bleek een oplichter te zijn dus heb ik de programmer niet gekregen www.splitty.nl koop nooit op splitty.nl
 
sjappie666;199997 zei:
satrat ik heb pentacrypt 2.00 er niet ingezet want die gene waar ik de magic programmer had besteld bleek een oplichter te zijn dus heb ik de programmer niet gekregen www.splitty.nl koop nooit op splitty.nl

al geprobeerd de cam in de onderste sleuf te steken de bovenste geeft soms problemen
mvg droopy
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan