seca kijken op de nokia 9500

P

pet123

Kreeg deze reclame mail vandaag:

Laatste HOT nieuws

Het is dan eindelijk werkend.

In u Nokia 9500,9200,Dbox kunt u nu Seca ,Irdeto,Betacrypt,Viaccess

bewonderen.

Hoe werkt het.

Stuur of breng u oude cam bij ons binnen, deze wordt omgebouwd, daarna is u nokia geschikt voor .............

leuke dingen

Ombouw duurt afhankelijk van de drukte 2 tot enkele dagen

Kosten ombouw fl. 149.00 / 2750 bfr

 
Lijkt me (nog) niet verstandig.

Voorlopig is het nog wat instabiel en bovendien moet er nog iets op de koeling gevonden worden want ik heb inmiddels van twee oververhitte cams gehoord.

Natuurlijk kan dat met een coolertje worden opgelost maar dan kan het kastje niet meer goed dicht.

Mijn idee is nog effe wachte..........

 
150 piek voor het vervangen van een eeprom?

Bij onze Oosterburen doen ze het voor 70 Dm!

En je kunt het ook zelf, de eepromsoft staat GRATIS op internet...

Digidirk

 
Juist, er zijn meerdere satzaken in duitsland die de ombouw verzorgen. Fl. 149,- is veel te veel.

Hierboven had ik een commerciele link geplaatst, alleen om aan te geven dat het veel goedkoper kan. (excuses).

 
@Harry, no problem, de argumentatie was me wel duidelijk, maar geef dan aan dat "het ergens anders" goedkoper kan.

De meeste users weten de kanalen dan wel te vinden;-))))

Overigens in Nederland kan het ook voor fl. 75,00 (bij de juiste kanalen ;-) )

 
Lollig dat het kan, vraag me af of het stabielwerkt want van Humax gebruikers heb ik gehoord dat de boel af en toe uitvalt.

Verder is er een gerucht dat het ook zonder patch zou moeten kunnen met een ander O.S.

Ik had al eerder gemerkt dat op seca gecodeerde kanalen er een heleboel data uit de irdeto cam komt.

 
Is er niet gewoon een bepaalde cam in de 9500 te zetten waardoor het rechtstreeks werkt?

Ik bedoel zonder patchen van de kam.

Carpio2

 
Dat kan natuurlijk ook. Via diverse kanalen worden nu compleet gepatche CAMS aangeboden varierend tussen bedragen van 175 en 250 gulden.

Begrijp alleen niet waarvoor je dat wilt doen. Je hebt namelijk die CAM al in de 9500 zitten en die kan je dus voor een veel lager bedrag laten patchen. Vergeet niet om te vragen als je hem laat patchen of ze een koelelementje op de prom zetten ivm hitte afvoer.

Overigens nog steeds het advies om nog even te wachten....

 
beste pet123,

graag had ik het adres geweten om mijn cam te laten bewerken.

Bezit mediamaster 9200 , daar kan dat toch bij hé!

alvast dank

 
Dat is niet wat ik bedoelde, ik bedoelde:

Bestaat er ook een originele cam die niet gepatched hoeft te worden waardoor het werkt in een 9500.

Carpio2

 
Deze reclame kwam van knipknip

Geen "reclame" voor satzaken...

 
Laatst bewerkt:
is dat mogelijk? zoja kan iemand via mail me iets meer info geven over wat en hoe het gedaan of waar het kan

groetjes aan iedereen

 
Werkt hier als een speer.

Wat ik toe wil voegen is dat het heet worden best meevalt en dat dat ook maar bij een bepaalde versie het geval is.

De nieuwe DS9502 is uit en is autoswitch voor de hummie maar deze files werken ook prima op de nokia 9500.

Een nadeel is dat ik tot nu toe alleen 2 kanalen uit het 0019 pakket hebben die het niet doen ook na de 502 update niet Discovery en Cinecinemas. ik weet niet of dit op de Hum ook het geval is maar ze doen het niet op de Nokia.

Alhoewel Discovery het eerst wel deed misschien een grapje van de provider ??

Verder ben ik best tevreden ik kijk nu Irdeto, Seca, Viaccess, ORF/PRW, Betacrypt, enz.

En dat allemaal op 1 ontvanger en 1 silverkaartje.

Wat is deze hobby toch mooi.

 
Ik heb m'n CAM ook omgebouwd.

Werkt Perfect.

Ik heb een 27C512 UV-Erasable Met een FlatCable buiten de CAM gehangen.

Mijn CAM heeft eigenlijk helemaal geen last van Hitteontwikkeling.

Sterker nog, het is zelfs minder als met de orginele PROM.

NvBgm, Je bent niet de enigste.

Ik heb ook geen CineCinemas.

En 2 dagen geleden viel Discovery NL uit, terwijl WB aangeeft dat de Signature OK is.

Verder werken bijna alle S+V Kanalen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan