S
satbakker
Ik heb eens wat gezocht op card unloop, erg intressant. Maar of dit allemaal werkt ? Volgens mij moet er weer een andere programmer gekocht worden, en ik heb mijn la al zo vol 
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by pikkie
beter niets zeggen is denk ik de beste oplossing, denk dat je satgebeuren niet met een pc kan vergelijken...
We willen een hobby board oke, maar dan moeten het niet steeds dezelfde mensen zijn die zich bezig houden met de materie.
Die komen er wel kan lang of kort duren.
een ander voorbeeld het computergedeelte, voor als er problemen zijn of een mp3tje wordt gezocht...
als ik kijk op andere boarden daar worden hele logs besproken waar een groot aantal medewerkers aan mee doen en of dat je dan wel of niet de oplossing vind dat is de hobby.
Als ik iets open heb dan kijk ik 10 minuten en ga vrolijk verder met iets anders, dat is denk ik ook het doel van de hobby....
De handel probeert er rijk van te worden en dan denk ik bij mij zelf niet van mijn files....
Knot2 open voor hoelang wie trapt erin om zo'n dure kaart te kopen en volgend jaar knot3 lol......
Wat me opvalt is we willen alles tegelijk doen en dat gaat nu eenmaal niet, de sinterklaas zal niet lukken mischien de kerst of wordt 2005 dan ons jaar, 2004 vind ik al redelijk gelukt.....
Iets open zetten zou snel kunnen maar het open houden dat is de bedoeling en dat vergt tijd....zo en nu hou ik verder mijn mondje dicht........
Originally posted by satbakker
Sinterklaas komt niet dit jaar, hij is verkouden!
beter niets zeggen is denk ik de beste oplossing, denk dat je satgebeuren niet met een pc kan vergelijken...
Ohja? Hmmz.... steeds dezelfden? Vaag dat mij dan steeds ook weer dezelfde namen te binnen schieten, waaronder de naam "pikkie" mij erg onbekend in de oren klinkt in die context.We willen een hobby board oke, maar dan moeten het niet steeds dezelfde mensen zijn die zich bezig houden met de materie.
Buitenlandse boarden ja. Waarom worden ze hier niet gepost dan? Het ligt aan jullie gebruikers zelf hoor.als ik kijk op andere boarden daar worden hele logs besproken waar een groot aantal medewerkers aan mee doen en of dat je dan wel of niet de oplossing vind dat is de hobby.
Originally posted by Black Tiger
@freggel: als je volgende keer ook a.u.b. zoveel aandacht aan je quotes wil besteden als aan je fontjes en je kleurtjes en ook gebruik wilt maken van het preview knopje, dan scheelt dat weer een hoop werk.
Denkelijk ga ik die optie zowieso maar uitschakelen want al dat lettertype en fontgeneuzel maakt het er niet mooier en duidelijker op.