serienr 730

R

robin hood

Pa komt met or. kaartje langs, prem werkt niet meer

Zo klaar roep ik. Wat blijkt?? kan kaartje niet meer proggen

Geeft serienr 730 in cardmaster. Atr is aanwezig. Nou had ik vroeger dit ook wel eens, toen kreeg ik ze volgens mij weer aan de praat. Weet echter niet meer hoe. Natuurlijk kijkt hij al weer met een goldje, maar het gaat me om het principe; die kaartje moet weer draaien.

Wie helpt me even weer op het juiste pad...

 
Probeer eerst eens met een echt programma zoals Cardwizard (1212 of 1115fix) en kijk eens wat die aangeeft bij serienr en eventuele andere informatie.

Misschien kunnen we dan wat meer. Alleen een nummer 730 zegt me niets.

 
Kaartje waarschijnlijk genuld.

Cardwizzard 1115fix2 werkt het beste. Kijk of er een vinkje staat bij "protected". Staat er die NIET en is het serienummer geel, dan kan die wel weer "gerepareerd" worden.

(anders ook wel maar dan wordt het wat moeilijker)

 
730 is naar mijn weten een kaart die met het beruchte 730

reparatie script(heel oud) voor een 1.2kaart gemaakt is...

Het beste is echt,gewoon nullen daarna FFFF niet nodig en met het proggie Cardblaster 92 of hoger repareren,proggie wijst zelf de weg..

ECHT 00000 len !!!!!!

met snel, kaart in en uit ,met kill 00 in cardwizzard1115.

of als dat niet lukt ..

Super ffff crd laten lopen op de kaart,maar dan ook heel snel kaart in en uit doen..9 van de 10 keer is tie dan echt 00000..

Soms meerdere keren de fff crd laten lopen..

oh ja ,met cardblaster kan je dan ook gelijk kiezen of het een 0 of

C kaart word...Uitleg voor de rest hierover is echt niet nodig,dit is echt het enigste wat je nodig hebt om een kaart te nullen en te repareren..

Oh ja ,daarna kan je ook de providers en bla bla inrichten als je dat nodig vind..

By de weg,voor een 1.6 kaart precies dezelfde procedure gebruiken en met cardblaster 92 of hoger gewoon 1.2 kaart kiezen bij het repareren,kaart word dan ook weer helemaal ok :)

succes

ps :

bij het repareren van de kaart in cardblaster, open ook het logvensterje, dan zie je tenminste wat tie aan het doen is:)

Dan leer je misschien nog wel wat..

 
Bedankt allemaal, inderdaad Piccard, die 730 komt mij nou ook weer heel bekend voor van vroeger. Ik ga alles uitproberen, heb cardwizzard nog wel; cardblaster echter niet meer.

Enig idee waar hij nog opstaat?

Nogmaals bedankt voor de hulp. Heb de komende week wel even tijd. (Been in't gips)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan