Setedit voor Topfield 5000 komt eraan

S

satwatcher

Goed nieuws voor bezitters van de Topfield 5000. De setefit versie van Wolfgang voor deze ontvanger zit eraan te komen. De beta versie welke nu beschikbaar is is nog niet goed om al op de markt gebracht te worden maar dat kan nu slechts een kwestie van tijd wezen.

De eerste screenshot van de huidige beta versie kan je zien op de op de plaza waar je altijd Topfield nieuwtjes al eerste ziet,,,,,

www.satplaza.com
 
Hallo Satwatcher. Heb setEdit downloaded naar aanleiding van je mededeling dat de betaversie er was. Het bijbehorende plaatje was ook om te smullen.
Er stond in het gedownloade bestand dat de prijs ? 24,99 was en dat je dan de "sleutel" kreeg waardoor je niet meer beperkt zou zijn tot 20 zenders. Zo ver, zo goed. Alleen wanneer ik probeer het bestand in de TF5000 te lezen weigert hij pertinent. Ook het eerste scherm na het bestand opgeroepen te hebben geeft een orakelachtige opdracht. "Zet de ontvanger uit sub, druk OK en zet de ontvanger weer aan". Nou daar snap ik niks van. Wat is sub, welke OK (op de 5000 of in het getoonde schermpje) en zet de ontvanger weer aan. Is dat stekker eruit en dan weer erin of is de standby toets ook goed. Dan nog een andere vraag. Hoewel ik betaald heb staat bovenaan "Niet geregistreerde demo versie".
Waar heb ik dan w?l voor betaald? Vragen, allemaal vragen. Zouden die niet simpel opgelost kunnen worden door een Nederlandse installatieprocedure ter download
aan te bieden? Vr.Gr. Gerrit
 
Dit zijn vragen welke je moet stellen aan de maker van dit programma en dat is Wolfgang L welke te bereiken is via zijn site www.setedit.de .

Als je betaald heb moet je ook op die site geweest zijn want alleen via die site kan je namelijk setedit bestellen en ervoor een betaalopdracht geven. Als het geld dan bij Wolfgang binnen is dan krijgt men via emial een keybestand toegestuurd welke men in de directory van de editor moet zetten. Alleen als deze keybestand wordt geaccepteerd door het programma krijg je het programma uit de demo modus en krijg je als het goed is de naam van de registrant boven in het scherm te zien.

In het geval moet van de handelingen van Topfield voor overzetting van de settings naar de ontvanger is er een praktisch help programma is deze editor meegeleverd als je hem uit de demo modus hebt maar het komt er op neer dat je je ontvanger uit moet zetten, op het scherm van je computer dan in het popuip scjermpje op okee moet drukken en daarna de ontvanger via de standby modus weer aan moet zetten.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan