Settinglijst @sat9500

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.881
Waarderingsscore
1.037
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Is er nog ergens een site te vinden waar je up2date settingslijsten kunt vinden voor een @sat9500?
 
Ha Blacktiger,

Heb hier ook nog zo n ding, en ook mijn speurtochten naar lijsten hebben niks opgeleverd, ben bang van niet dus !
 
Hmmz... da's bijzonder jammer. Maar oke, goed dat je het even aangeeft, mocht ik toch ergens iets tegen het lijf lopen zal ik je een seintje geven.
 
We kennen de @sat niet. Is de kanalenlijst niet hetzelfde als die voor een @Sat CX5010/CX6910/FX7220? Zo ja dan moet je programma eens downloaden. Je kunt dan die van lyngsat gebruiken en omzetten naar @sat.
 
Is dat niet een Xtreme Kaon achtige???

Snuffel dan eens rond bij Ants site
 
@Eendenteam: Vreemd dat jullie die niet kennen Eendenteam, deze is samen met de Xtreme toch wel een van de zeer bekende ontvangers geweest kortstondig, in die tijd ook wel als opvolger van de Humax genoemd vanwege de Ucas mogelijkheden.
Het programma is wel mooi, maarja als het alleen voor de CX modellen is hebben we er weinig aan.
Ik heb een SeteditArnion 1.02 die wel geschikt is voor de Xtreme en de @sat9500 dat is het probleem niet, het probleem is een nieuwe frequentielijst.

Maar misschien kunnen we de andere tip wel gebruiken om die lijst van lynsat om te zetten naar atsat als dat ook mogelijk is met die setedit wat op mijn pc aanwezig is. Dus in elk geval bedankt voor de tip.

@Pokhout: De Xtreme en atsat of @sat9500 zijn eigenlijk vrijwel exact hetzelfde en komen inderdaad ook van de Kaon fabrikant af als ik het goed heb.
 
We weten/kennen de @sat wel maar niet het formaat van de kanalenlijst. In ieder geval hopen we dat het je lukt met converteren want met een oude kanalenlijst mis je soms wat zenders.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan