Settinglijst voor Dream

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.550
Waarderingsscore
653
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Ik heb mijn eigen settinglijst nu af, misschien niet 100% maar wel verrassend.

functioneel minimaal , maximaal in gebruik

Ik heb de lijst ingedeeld in satellieten die ik het meest gebruik en waar een Triaxje van 90 cm moeiteloos ontvangt .
De Satelieten die ik gebruik zijn:

Turksat 42 oost
Astra 28.2 oost
astra 23.5 oost
astra 19.2 oost
eutelsat16 oost
hotbird 13 oost
eurobird 9 oost
sirius 4.8 oost
thor 0.8 west
telstar 15 west
hispasat 30 west

Ik heb me hoofdzakelijk bezig gehouden met TV en heb me beperkt met alleen radio Canal Digitaal in de favorieten


In de favorieten heb ik per satelliet de meest belangrijke providers gegroepeerd , vervolgens heb ik alle Free to Air zenders per satelliet apart gefavd

Zenders met dezelfde kodering in aparte Fav lijsten gezet. Leek me handig als er een bepaalde codering vrij is, kun je door de lijst snuffelen.

En sommige totaal rubrieken. Het is een hele klus geweest maar als je de trucen doos opentrekt ....
Misschien iets om te delen? Bij belangstelling geef ik hier wel een linkje waar je hem kunt downen
 
Stuur maar even dat linkje, wil de lijst wel eens testen, hier is de mijne nog niet af.

Staat de lijst niet gewoon op jou www?
 
Ik laat jou binnenkort weten wat ik ervan vindt!
 
Oeps staat deze niet in de verkeerde rubriek, deze had volgens mij in Dreambox/ Dreambox Zenders/Kanalenlijsten moeten staan, Kan dit niet verplaatst worden.
 
Het team van moderators hier heeft volgens mij liggen bakken in de zon, want geen man heeft het gezien, ikke ook niet, maar hierbij het topic in de juiste sectie gezet. ;)

Maar even over jou lijst, ik vondt hem eerlijk gezegd een beetje rommelig voor mij.

Het is natuurlijk een indeling van een lijst waarin jij jou voorkeur geeft.

Ik heb er hier gisteren ook een andere lijst ingedaan, want met zoeken wilde de Dreambox een paar zenders niet pakken die ik toch wel even wilde hebben omdat ik iets wilde testen, maar hij vond ze totaal niet?!

In de settings die ik erin gezet heb zaten deze zenders wel in, en de test die ik wilde doen is gelukt, het beeld wat ik wou zien was er wonderbaarlijk.

Nu ben ik dus voor mezelf deze settings aan het aanpassen/uitbreiden, gaat weer even een tijdje overheen ( het is lekker weer, plus ik zit ook nog te sleutelen aan computers.. )

Maar zodra ik deze naar "mijn" zin heb, kwak ik hem hier wel weg. ;)
 
Lijkt me wel leuk om te proberen


the matrix;202570 zei:
Ik heb mijn eigen settinglijst nu af, misschien niet 100% maar wel verrassend.

functioneel minimaal , maximaal in gebruik

Ik heb de lijst ingedeeld in satellieten die ik het meest gebruik en waar een Triaxje van 90 cm moeiteloos ontvangt .
De Satelieten die ik gebruik zijn:

Turksat 42 oost
Astra 28.2 oost
astra 23.5 oost
astra 19.2 oost
eutelsat16 oost
hotbird 13 oost
eurobird 9 oost
sirius 4.8 oost
thor 0.8 west
telstar 15 west
hispasat 30 west

Ik heb me hoofdzakelijk bezig gehouden met TV en heb me beperkt met alleen radio Canal Digitaal in de favorieten


In de favorieten heb ik per satelliet de meest belangrijke providers gegroepeerd , vervolgens heb ik alle Free to Air zenders per satelliet apart gefavd

Zenders met dezelfde kodering in aparte Fav lijsten gezet. Leek me handig als er een bepaalde codering vrij is, kun je door de lijst snuffelen.

En sommige totaal rubrieken. Het is een hele klus geweest maar als je de trucen doos opentrekt ....
Misschien iets om te delen? Bij belangstelling geef ik hier wel een linkje waar je hem kunt downen
 
de zenderlijsten worden iedere maand zo rond de 15e vernieuwd en op de site gezet. zo blijven ze redelijk up to date .
 
Bedankt ... Precies wat ik zocht

Grz
Kweetniet
 
Hallo ,

Ik probeer en niewe zenderlijst te vinden alle snel koppelingen geprobeerd maar niets werkt .kan jij mij helpen aan en goede zenderlijst lalles is veranderd ivm nieuwe zenders .canal +

Alvast bedankt voor de moeite .
en ttouwe dreambox gebruiker

,\ mijn email is m_ooms5@hotmail.com
 
the matrix;202570 zei:
Ik heb mijn eigen settinglijst nu af, misschien niet 100% maar wel verrassend.

functioneel minimaal , maximaal in gebruik

Ik heb de lijst ingedeeld in satellieten die ik het meest gebruik en waar een Triaxje van 90 cm moeiteloos ontvangt .
De Satelieten die ik gebruik zijn:

Turksat 42 oost
Astra 28.2 oost
astra 23.5 oost
astra 19.2 oost
eutelsat16 oost
hotbird 13 oost
eurobird 9 oost
sirius 4.8 oost
thor 0.8 west
telstar 15 west
hispasat 30 west

Ik heb me hoofdzakelijk bezig gehouden met TV en heb me beperkt met alleen radio Canal Digitaal in de favorieten


In de favorieten heb ik per satelliet de meest belangrijke providers gegroepeerd , vervolgens heb ik alle Free to Air zenders per satelliet apart gefavd

Zenders met dezelfde kodering in aparte Fav lijsten gezet. Leek me handig als er een bepaalde codering vrij is, kun je door de lijst snuffelen.

En sommige totaal rubrieken. Het is een hele klus geweest maar als je de trucen doos opentrekt ....
Misschien iets om te delen? Bij belangstelling geef ik hier wel een linkje waar je hem kunt downen

kan jij mij dar aub mee helpen nu dat alles is verander op 13 en op 19.2 kunt U mij helpen
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan