Settings editen

K

klukje

Ik heb met het program Formula V2 de settingslijst van een Humax 5400 gewijzigd, o.a. een aantal kanalen die merkwaardiger wijs in de lijst ontbraken, zoals Slovenia.

Vervolgens in de Hum gedownbload, en ja hoor! De door mij toegevoegde kanalen staan in de lijst.

Ze geven alleen geen beeld...

Wie heeft er raad of ervaring?

 
@klukje,

TV Slovenija 1 & 2 op Hotbird 3 zijn in Viaccess gescrambled...waarschijnlijk is dit het 'probleem'.

 
Waar kan ik het programma formula V2 downloaden?

mhattem@cistron.nl

 
To klukje:

I am from Slovenia, but I can hardly understand Dutch. You were asking a question about slovenian programmes on Hotbird, so if there is any questions conserning this two programmes, you can ask me.

Igor.

 
Thanks for your reply Humaxboy, but I already managed to solve the problem. In my settingslist the two Slovenian programs were missing, so I tried to add them with a settings editor, the Formula V2, but it didn't work.

Then I tried it with a different settings editor, the Humbox 4.0, and it worked just fine.

 
@klukje,

Humbox 4.0...zit er bij deze versie de functie 'name protection' in verwerkt ? Toevallig een URL waar ik hem kan downen ?

 
Sorry Gizmo, maar in je profile staat geen i meel...

Laat het dus even weten. Leuk speelgoed, die Humbox!

 
Ik gebruik zelf ook Humbox, en dan versie 3.01, die doet het erg goed. Vind hem ook lekker in het gebruik. (In tegenstelling tot Setedit, waar je ook nog eens voor moet betalen... (*kuch*) Er is mij echter niets bekend van een versie 4 ?

Heb je een link voor me ?

 
@klukje,

Die instelling heb ik bewust gedaan om spamming te voorkomen...net zoals jij bemerkte ik. Heb je geen link dan ?

 
Ik heb hem al gevonden...http://www.satstation.net/diram/humax/humbox4b.exe

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan