settings editer oak

S

satelliet2

hoi
kan iemand mij helpen met dit programma ik ga nu voor het eerst met mijn draaibare schotel een zenderlijst in mijn humax 5400 zetten want ik moet hem nou saven of zo anders moet ik toch elke keer mijn schotel elke keer stellen op astra sirius enz.
kan iemand voor mij dit staps gewijs uitleggen
(toen ik alleen astra hotbird had was dit simpel maar nu heb ik even uitleg nodig)
alvast bedankt
hbumax 5400 settings editer oak

Hoi,

Ik zou XOAK 115 nemen: http://www.oakware.net

Dan alle sats opzoeken, in config menu config overide en lnb config overide aanvinken.

Dan de humax uitlezen naar dit programma en bij extra antenne en menu opslaan.

Nu staan al je antenne posities erin, elke vlg keer dat je pet123 settings inlaad draait alles als voorheen:)

Alks je er niet uitkomt hoor ik het wel!

Succes

Mooi proggie joh!!!
Deed het altijd met SetEditOAK V3,maar dit is net zo leuk.
En goed uitgelegd trouwens. THX

Gr,

Ja he, en met de ini file gewoon nederlands!!!!!

Ja ok,maar ik had SetEditOAK-V3 ook wel in het Nederlands(en geregistreerd)

Leuk proggie, net geprobeert, het werkt uit de kunst!!!

Een toppertje...

Gr Fred.

De nieuwe xOak settings editor v1.16, van Nostromo is uit.
Deze biedt nu ook ondersteuning voor Dreambox bezitters.
Het exporteren van .hnf-files (Humax) naar Enigma en FTP transfer is toegevoegd.
Er zijn wat bugs opgelost en het is wat mij betreft de beste tool voor deze job.
De taalkeuze 'Dutch' is nu gewoon in de nieuwe versie geimplementeerd en de losse .ini-file is dus niet meer nodig.
Enkele teksten waren niet te vertalen omdat deze vast in de software zijn ingebakken. Mocht iemand nog opmerkingen hebben over de Nederlandse vertaling, laat het me even weten. Ik kan het dan meenemen voor een volgende versie.

http://www.oakware.net/
Thanx to Nostromos!!

Veel plezier ermee,
Atraxx

Zie mijn eerste reply.
Het plaatsen bleek 2 minuten te duren waardoor ik het afbrak en opnieuwe probeerde. Resutaat 3 dezelfde teksten achtereen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan