sexvieuw

J

jeanneke

Hoi, eerst had ik moeite met het opnieuw updaten van de settingslijst enzo, maar nu dat gelukt is,dank zij jullie goede raad, krijg ik geen beeld meer op de svieuw kan. ik heb een originele kaart dus daar snap ik niks van.ik werk met de toolbox 133. ook om de keys erin te zetten, of is er al een nieuwe versie van?
heb in ieder geval na de update ToH3.3_Hot7.1 nieuwe petlijst en key, een heleboel kanalen niet meer, wat doe ik nu weer fout

Volgens mij had ik gehoord dat hij niet meer op astra zit en alleen nog maar op hotbird.

Weet het echter niet zeker.

Suc6

;)
Nr.10

Hoi
ja ik weet dat ze op hotbird zitten, en heb ook al de nieuwe frq. erin zitten,maar ik heb gewoon geen beeld erop, en op nog een aantal kanalen waar ik voorheen wel ontvangst had ,heb ik dat nu met deze settings ook niet meer, snap er echt niks van

Op de nieuwe transponder die sexview gebruikt worden alleen de nieuwe kaarten ondersteunt. De oude kanalen van sexview staan onder HB erotic in mijn settingslijst voor de Humax

Ja , dat had ik al door,want ik heb ze nu dubbel in de lijst gevonden, maar ik heb nog steeds geen beeld, op allebei niet, ik heb de kaart destijds gekocht via cartwritter en een tijdje hebben ze het gedaan, maar nu al een aantal weken niks meer, daar vertelde ze mij dat ik de hummie moest update, en dat het niet aan de kaart ligt.
maar in ieder geval bedankt voor de reactie

SeView is van eigenaar veranderd en heeft een nieuw zenderpakket op een nieuwe transponder het daglicht laten zien met 12 "thema" kanalen. De oude SexView kaart werkt niet meer op het nieuwe SexView pakket. Je moet dus een nieuwe kaart kopen. Je kan daarbij wel een korting krijgen als je een oude kaart hebt. Die korting is afhankelijk van het aantal maanden dat je nog tegoed hebt op de oude kaart en het coderingssysteem van de kaart.

Alles over het nieuwe SexView pakket en over de manier om de tegoeden van de oude kaart naar de nieuwe kaart over te zetten vindt je op www.satellietnieuws.nl (directe linkt http://www.satplaza.com/wordpres/?p=1113)

Hoop dat je hier wat aan hebt.

De zenders van sexvieuw op de OUDE freq. zijn inmiddels uitgezet, volgens de site van Mach1...

GR Fred.

Hoi allemaal,

wat een replay harstikke bedankt
ik zit dus in het schip als ik niet update, nou mooi is dat, maar goed maar weer verder gespeelt.
nogmaals bedankt guys

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan