Sexview?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.171
Waarderingsscore
574
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Hier is er sinds een paar dagen geen beeld meer op Sexview, niet dat ik daar naar kijk, maar er wordt nu constant reclame uitgezonden dat het nu Theme-X is, en een scan op Hotbird geeft nu ook die kanalen, met dezelfde reclame overigens.

Ga ik nu kijken naar de site van Sexview, staat er het volgende:

SexView has been bought out by new owners and a new package Theme-X will start broadcast in its place from around the 8th December 2009

Retail price of new card will be 119euro





Ben benieuwd of de huidige kaartjes nog werken nu er een zgn overname is?
 
Is mij ook opgevallen dat het pakket vrij is met alleen maar reclame. Ik kijk er ook nooit naar maar mis het eigenlijk wel.
 
De beeldkwaliteit van sexview was erbarmelijk, en er staat nu aangekondigd dat deze nieuwe kanalen beter beeld gaan hebben :) Laat maar komen hoor !!!
 
ik mag toch aannemen dat de huidige kaart gewoon blijft werken want anders voel ik me letterlijk genaaid hahahah
 
ja huidige kaart zou blijven werken alleen hebben we ergens gelezen dat er 8 zenders komen
 
wat een fuck zooi ;) al die reclame :)
 
Theme-X TV 8 High Quality XXX Channels

Er staat nu keurig tussen alle aanbiedingen dat er 8 kanalen komen met de beste films (hahahaha).
Vanaf 10 December te zien.
Bestellen via o.a. turbosat.com voor € 129,- ( rennen jongens, het gaat hard! hahaha)

Maar goed, vanaf 10 dec dus!
 
Kijken jullie naar die vieze kanalen lol.... VUNZEN......
 
Nou toch maar even "gekeken"gisteravond.
Eerst de Azbox HD 13 oost opnieuw laten scannen en ja hoor daar waren ze.
Ook beeld op de genoemde kanelen en idd de beeldkwaliteit is verbeterd
 
Klopt, wij konden ook niet stil blijven zitten en hebben genoten van sommige kanjers van bloemkolen. We moesten gelijk aan Black Tiger denken (arme kerel)...
 
Ikke blij dat ik op dit moment de nacht heb, want anders kreeg ik van al die "bloemkolen en mosselen" slapeloze nachten... :biggrin:
 
parabolica;206066 zei:
Er staat elke keer 'peep' in mijn menu en ik krijg het maar niet weg :)
Moet je eens met je partner gaan praten :biggrin::biggrin::biggrin:
 
Bah vunzig al die mossellen en kolen gatver.....lol.....
 
We moesten gelijk aan Black Tiger denken (arme kerel)...
Hoezo arme kerel? Ten eerste hoefde mijn Dreambox niet eens opnieuw te scannen maar kwamen de nieuwe kanalen er automatisch al in onder de nieuwe naam. Dit gezien puur toevallig de Sexview kanalen er al in stonden, die lijst heb ik ooit eens van Eendenteam gekregen.
Ten tweede gaven die ook netjes beeld per 10 december
Ten derde kijk ik niet naar zulke vunzigheid, daar doen Pikkie en ik niet aan mee.

Dus ik ben niet arm, ben zelfs gelukkig te prijzen.:biggrin:
 
Bt je bent een man naar mijn hart VRIEND....
 
Ja, 't is al goed... niet te klef worden he! :biggrin::biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan