sharen met sab titan 2

V

vonkie71

goeiendag,

Ik heb een firmwareversie op mijn titans 2 gezet waar homeshare instellingen op staat en heb via dvbestand com de handleiding gedownload voor het instellen ervan.
Maar ik krijg het niet aan de praat en lees van verschillende topics hier dat het ipadres de nullen weggelaten moeten worden.
ik weet niet wat ik fout doe, maar ik kan zelfs the weather forcest niet instellen terwijl ik wel de nieuwsgropen kan ontvangen met het recenste nieuws.
ik wilde graag homesharen om een extra abbonement op cd te vermijden maar dit gedoe werkt mij in de wanhoop dat ik het alsnog van plan ben om te doen
ik heb firmware 1.4.33 erop staan, maar wat ik ook instelt op de receivers ik krijg alleen loginfailed en geen mogelijkheid om te verbinden en de pingtet werkt ook niet.
ik zie en lees allerlei kreten op de topics maar de ene keer gaat het om de titan 1 en de andere keer om de titan 2 maar ik krijg er geen oplossing uit.
Wie wil en kan mij helpen om dit werkend te krijgen

Grt Gerrit
 
Zet nieuwste versie erop
Lemontree Proton 1.4.88
Ga dan naar netserver config en typ port 1350 (port mag je ook zelf verzinnen)
wel homecamd 1.0 selecteren Ga dan naar je box waarmee je wilt meekijken en voer daar de server gegevens in byv 192.168.2.4 gebruiker en password op default laten staan en dat typ je port 1350 active server aanklikken zodat het rondje groen word dan druk je op en homecamd 1.0 selecten
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan