Shoutcast op Xbox ?

K

koper

heb een xbox nu had ik altijd radio op mijn shoutcast nu sins 3 weken krijg ik geen muziek meer door weet iemand hoe je weer muziek er op kan krijgen koper

 
Hoi Koper, welkom op het satellite FUN board !

Zoals je ziet heb ik zojuist jouw vraag verplaatst, want hij stond niet op de juiste plaats.

Je hebt wel gezocht naar iets waarin de Xbox genoemd werd, maar je sneed een geheel nieuw onderwerp aan in een bestaand onderwerp.

Daarom heb ik 'm dus verplaatst.

Helaas kan ik je niets vertellen over shoutcasts of Xboxes.

Maar wie weet, het stikt hier van de hobbyisten..

 
@koper, ik weet niet hoe zo'n xbox werkt, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar.

Dus voor jou even een paar vragen erbij, waardoor de oplossing misschien dichterbij komt.

Hoe luister jij naar radio via de shoutcast? ( via internet? )

En wat heb je voorheen gedaan dat je eerst wel muziek had?

Want als alles via internet loopt dan kan ik op dit moment maar 1 ding verzinnen dat de url van de stream verandert is waardoor jij nu geen muziek meer hoort...

Maar zoals ik al aangaf, leg eens uit hoe het werkt. ;)

 
Ik heb wel een Xbox, maar het is natuurlijk de vraag of het hier gaat om een Xbox of een Xbox 360. Het zou bijv. inderdaad kunnen zijn dat de url c.q. ip van de streaming gewijzigd is.

Als echter geen enkele zender meer werkt, zou het kunnen zijn dat de ip settings van de xbox niet meer goed ingesteld staan, kabel defect, of weer iets heel anders.

Maar laten we eens beginnen met welk type xbox is het en op welke manier maak je gebruik van shoutcast? Dan kan ik eventueel op mijn eigen xbox eens kijken v.w.b. het hoe en wat.

 
het is een gewone xbox, ik gebruik de shoutcast via internet gewoon

 
welke versie van XBMC heb je geïnstalleerd. Probeer een nieuwe te downloaden en te installeren.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan