Shrek 2

Hiswap, jij zegt dat het dvd kwaliteit is, kan jij mij vertellen hoe jij dit herkend hebt. En zeg nu niet dat hij er goed uit ziet, dat ziet een telecine ook.

@dank je black tiger......

@lonewolf precies en dat weet hij niet ,hoe hij dit kan herkennen...het zou wel kennen dat er een telecine is dus redelijk goed kwaliteit .....en goed om naar te kijken maar dvd kwaliteit versta in dus zoals in mijn lijst hier boven dvdrip, dus van de orginele dvd GERIPT en die is er dus NIET!!!!!!!!!!!!!

DVD kwaliteit !!! daar wil ik zo juist mee geven dat het beeld 100% zuiver is en zelf de ondertiteling eronder gezet is en je hebt bioscoop thuis voor aantal dagen....Waar kan je het downloaden dat is een goede vraag een aantal TIP voor de films waar je het kan downloaden waar ik meestal zit is Torrents, FTP site's van verschilldende zoals software, Film, enz...

De torrents is wel hier en daar bekend zo niet hier heb je de link:

www.suprnova.org/

FTP site waar haal je die vandaan nou hier heb je ook een link voor maar ik zal zeggen zoek het op via een FTP search...

dit is de link:'

http://www.friwarez.tk/ want daar heb je veel site's waar je het kan zoeken...

Wat je wel ook kan doen is gewoon via Emule of via Kazaa of iets dergelijks daarmee downloaden.....

Sinds dat ik die FTP site's heb doe ik niks meer dan downloaden van alles en heb al jaren geen meer Kazaa en dergelijks....alleen via torrent en via FTP en hetwerkt super.....

En kijk ook om je heen bij je collega's wat jij niet hebt of kon vinden dat zal wel hij wel misschien hebben en je kan altijd met elkaar omruilen voor niks....

succes en groetjes van ,
Deliyurek007

tja het beeld 100%zuiver he he zo ken ik er ook nog wel een paar ........het enigste wat ik vraag is een link dat de dvd uit is en die is er niet ook niet op, die links die jij nu door geeft de eerste wordt ik niet veel wijzer van de helft werkt al niet en de tweede zit vol met popups heb er toch wel ff rond geneust maar vond daar dus niks dat de dvd uit is .....je hoeft me echt niet te vertellen waar je wat kan downloaden ftp of andere zooi...ftp site zit ik dus ook.....kazaa dat is klote die gebruik ik al jaren niet meer zit vol met troep als je daar andre hazes wil downloaden en je speeld die af krijg andre van duin met er staat een paard in de gang ..en trouwens het stikt er van de virussen...

@deliyurek007 oke En kijk ook om je heen bij je collega's wat jij niet hebt of kon vinden dat zal wel hij wel misschien hebben en je kan altijd met elkaar omruilen voor niks....als jij die hebt zoals je dan beweerd ik zou zeggen upload hem maar naar mijn server of als je dan toch op ftp boards zit upload hem maar naar een ip en stuur die naar mij zodat ik hem kan downloaden zodat ik kan kijken wat het is (zeker geen dvd lol)ken je hem ook aanmelden op die ftp board blijf je weer wat langer member lol dat sucks too.........

kom maar op met die ip of via pm krijg je een ip van mij...

of het moet zijn dat iemand een link heeft waar staat dat de dvd uit is ...dan trek ik alles terug wat ik gezegt heb....

Laat ik het zo zeggen de menu is orgineel beeld 100% misschien wel 150% ik kan je je zeggen dit is pure dvd

gr

Je kunt alleen zeggen dat het menu origineel is als je ook de originele dvd gezien hebt, anders kun je hem niet vergelijken. Er zijn legio programma's waarmee je zelf menu's kunt maken. Dus wat jij hebt is voor mij nog geen bewijs dat jij een DVD kwaliteit dvd hebt.

nou na lang zoeken ben ik shrek tegen gekomen als dvd screener
heb die een klein stukje bekeken MAAR IS NIET OM AAN TE ZIEN
springt steeds op ZWART / WIT en de hele tijd in beeld
for screening purpose only
verder ben ik nog geen enkele goede tegen gekomen.

Zo blijft het wel oneindig discuusie... ieder persoon heeft zijn eigen mening daarover hoe die daarover denkt vind ik ....

Uploaden betreft dat deed ik eerst wel maar nu al een tijd niet meer en wil ook eerlijk gezegd niet aan beginnen...Mbon die popup wat je zelf net aangeef dat had ik ook en zo juist dat ik de werkelijke site gevonden had heb ik die popup niet meer en downloaden via een Windows commander of via een FTP prog....En trouwens popup schermen kan je ook zo juist tegen houden met een popup killer....

Ik wil zo juist even niet meer verder gaan of het een DVD is of geen DVD is ....Nogmaals ieder z'n eigen mening daarover

Groetjes,
deliyurek007

toch leuk zo'n discusie.........is weer eens iets anders !!!!!!!!precies wat lonewolf zegt er zijn tal van progjes om zelf een menu te maken is dus geen bewijs dat het een orginele dvd is....

en wat betreft een poup killer nah laat maar....

en als iemand zegt dat de dvd er is moet ie het bewijs tonen en dat kunnen ze niet ....zelfs niet als je over ftpen begint om zo die zogenaamde dvd maar eens naar mij te uploaden zo dat ik die kan bekijken of het wel dvd is........of een link waar staat dat de dvd uit is...

dit is de enigste link http://www.nforce.nl/ waar het zou moetten staan dat de dvd uit is en nergens anders......deze mensen zijn goed op de hoogte van wat wel en niet uit is....

ik heb ook alleen maar dvd kwaliteit een url zal er niet naar zijn niemand zet zijn zwarte handel op internet
groetjes frans

Hier ga ik dus van uit dat je hem niet van internet gehaald hebt, en dat je hem ergens van iemand gekocht hebt??
Dan ben je pas goed genaaid!!! WhhhoHahaha.

nou dan vind ik het wel mooi als je programmas heb die de orginele menu kan maken zoals ze op dvd uitkomen wel het menu maar niet de film maar ik ga nu the day after kijken dvd kwaliteit met orginele menu

gr

Nu ik dit alles nog eens zo door lees, ben ik er achter gekomen dat mijn eisen voor een dvd van dvd kwaliteit toch hoger liggen dan bij een aantal personen onder ons.

Ik ken zelfs mensen die SVCD een DVD-kwaliteit noemen.:)
Die kun je ook echt heel zuiver maken enzo.

Het is natuurlijk hoe je zelf de hoogte van je eigen normen legt.
Maar er zijn offici?le normen, en dat is wat o.a. mbon en ik ook bedoelen, wij houden ons het liefst aan die offici?le normen.

Dat wil niet zeggen dat een Telecine niet ook uitstekende kwaliteit kan zijn, perfect beeld en geluid maar het is toch ietsie anders en als je er met dure apparatuur gebruik van gaat maken merk je het toch wel.
Een echte audio/video freak zal met een Telecine niet tevreden zijn als ie op de dvd aan het wachten is.
Sommige andere mensen die van echte kwaliteit houden ook niet.

Wil dus niet zeggen dat je niet een uitstekende kwaliteit hebt met een andere norm en daar kun je ook prima een avond mee doorbrengen.
Doch de discussie ging of het nu wel of niet een echte (dus offici?le) dvd was en dat is het niet, kan het ook (nog) niet zijn.

Overigens ligt de nieuwe Potter nu wel in de winkel vandaag, kost wel 50 euro.. phoee.

hiswap snapt er nog steeds niks van he....en trouwens the day after is al een oude film die is er wel ja op dvd met uitstekende dvd kwaliteit....

ha ha ik snap dus echt wel wat je bedoeld, je bedoeld the day after tommorow en nee die is er ook niet op dvd .........

en wat betreft die progjes voor menu's te maken ik kan er een menu in maken die ik wil hoef niet perse het orginele te zijn...

net wat lonewolf zegt misschien dat ook mijn eisen voor de dvd dvd kwaliteit hoger ligt dan voor anderen.......

BT, dat is presies zoals ik het bedoel. Maar stel dat ik altijd sneeuw op mijn beeldscherm heb, dan is zelfs vcd nog dvdkwaliteit.

@mbon:

Ik begrijp niet waarom je het niet gelooft! Het bewijs heb ik hier gewoon in huis. Van Helsing, Kill Bill 2, The Day After Tomorrow, Harry Potter 3 en Troy en allemaal 100% DVD kwaliteit. Niks screeners. Die zitten er inderdaad ook tussen: Feestje is daar op het moment een voorbeeld van. Waar ze oorspronkelijk vandaan komen? Joost mag het weten.

tja zo kenne we nog wel ff doorgaan.... hoezo @mbon ik ben ook niet de enige die er zo over denkt....

het is gewoon zo !!!!!!!!

Ik begrijp niet waarom je het niet gelooft! Het bewijs heb ik hier gewoon in huis.

nee dat is geen bewijs blokr, de duitsers die hebben alles thuis..

ik wil gewoon een link ,of je stuurt me er een op kan ik het na kijken dat je gelijk hebt......

Van Helsing, Kill Bill 2, The Day After Tomorrow, Harry Potter 3 heb ik hier ook liggen, troy nog niet.
En le zou zo zeggen, prima kwaliteitje. Maarrrrrrrrrrr helaas geen DVD kwaliteit en wel om de doodeenvoudige redenen.DE ORIGINELE DVD'S ZIJN VAN DE MEESTE NOG NIET UIT !!!!!!!!!!!
Als je dan toch ??n gekocht hebt, als zijnde origineel, van een handelaar, tja jammer dan voor jouw. Ik hoop dat je er niet te veel geld voor hebt gegeven.
Gedownloadde ogirinele versie's??? forget it.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan