Shrek 2

dank je blokr maar wat staat er achter shrek 2 geschreven sorry maar deze link zegt me niks over dat er de dvd van shrek uit is,teminste niet een orginele...wat ik al eerder vertelde een TELECINE of TELESYNC WEL MAAR DIT IS GEEN ECHTE DVD ... kijk maar terug in dit verhaal wat deze 2 inhoud

Even de moeite nemen om te doen wat ik in de PM geschreven heb en dan kom je er wel. Had je trouwens verwacht dat je de originele DVD al kon kopen als een film nu in de bios draait? Dat kan niet en dat mag niet!! Hooguit als een film al een tijdje terug in de VS heeft gedraaid en nu naar Nederland zou komen, dan zou je via bijv. Amazon een originele (wel regio 1!!) DVD kunnen bestellen, maar dan waarschijnlijk alleen in het engels!!

nee ik ?n bv lonewolf zeggen ook dat er geen dvd is van shrek maar er schijnen menssen te zijn die zeggen dat ze een dvd hebben met dvd kwaliteitmaar de echte dvd is er nog niet anders zou er wel een rip van de orginele dvd zijn.......

en ja soms kan je de orginele dvd al kopen als de film hier nog in de bios komt of is maar de dvd komt dan overwaaien uit een ander land waar die net uit de bios is en dan de dvd verschijnt en zo ken je er ook zelf ondertitels onder maken.misschien is het dan wel geen pal versie maar een ntsc versie......

Tsja, maakt het jou veel uit welke rip je ziet dan? Als de kwaliteit maar goed is!

weet ik wel maar het gaat erom of de dvd al uit is of wanneer de dvd uit komt.....

Een hele discussie zeg, maar ehhhh:

Het anwoord staat helemaaaaaal bovenaan!!

Release datum bioscoop plus een half jaartje, dus dat zit aardig in de buurt!

hmmm raar als ze pas vorig jaar bezig zijn geweest om de film te maken lijkt me dan sterk dat ie dan op in 2002 al op dvd was het is nu half 2004 lijkt me dus niet.........

Nou Big_G misschien kun je eens een dieptelink geven ofzo, want als ik bij moviemeter op Potter ga zoeken zie ik alleen jaartallen van 2004.
En verder klopt het verhaal van mbon ook.
Dus het zal wel een zetfout zijn geweest (ook wel drukfout genoemd) of men zal het boek bedoelen.

Zal wel een zetfout zijn dan! Staat echt 2002, maar daar stond ik ook al van te kijken!!

Strange, als ik ga kijken zie ik toch 2004 staan.

Ach, jongens, mijn fout: ik zat inderdaad te slapen, staat idd 2002. Excuses!!

geef niks blokr iedereen maakt wel eens een fout of ziet wel eens iets over het hoofd....

ik zat inderdaad te slapen, staat idd 2002. Excuses!!
Maar je zei de hele tijd toch al dat er 2002 stond? Ik snap hem even niet meer.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan