Simpel PPV events proggen met MKF 4.1.

I

ilya

Ik heb mij de laatste tijd bezig gehouden hoe simpel de ppv events op een orgineel mosc of pseudo (wit) mosc kaartje te proggen.Natuurlijk kan je loggen en proggen met C 1 40 command.Echter voor diegene die het wat simpeler willen onderstaand de toelichting :

Uitgangspunt:

Gebruik het proggie MKF 4.1

Orgineel MOSC card

· Ga naar Taquilla 1 en als je beeld na enkele minuten zwart wordt betekent dit dat je in de zgn preview mode staat.

· Wat je nu moet doen is enkele seconden zappen naar b.v. Tacq 1, 2 etc.

· Als het nu goed is staan de de zgn AX records(preview records) van de diverse channels op kaartje.

· Lees nu ververvolgens je kaartje uit met MKF 4.1..Ga dus naar de desbetreffende provider ga naar het tablad PPV records.

· Klik op “ Get records”. Je zult nu zien dat de PPV preview records worden getoond.

· Selecteer dat record en klikt op de Bx knop(onderaan).Je ziet nu 3 kleine boxen, klikt alle 3 aan.Er worden dus Bx records aangemaakt.

· Doe dit voor elk preview record

Tenslotte stop je kaartje in de cam en …………. Kijken maar .

@BT , wellicht dit onderwerp voor de handleidingen(SM) .

+ILYA+

Go for it

 
Beste Ilya, inderdaad werkt de ppv op jouw manier .

Is zeker simpel te noemen. Bedankt voor het vermelden ervan.

Nog een klein vraagje, maar de taq. xx of x is volgens mij toch een ander verhaal niet ??

Of doe hier iets niet goed. Sugessties welkom.

Greetings: Josje01

 
hallo allemaal

@ILYA

Misschien kan jij m helpen want ik geraak er niet meer wijs uit

Met Atmel kaarten heb ik geen problemen ,nu heb ik ook een originele canal+ kaart maar het lukt me niet om daar de taquilla's op te laten werken

waarschijnlijk doe ik ergens iets mis bij die MKF

en ik heb de instructies reeds gevolgd zoals op de site van mkf maar het lukt nog niet

misschien weet jij raad

Thanks

Esp

 
@josje01: Klopt, die kun je ook niet previewen dus zijn er ook geen preview records. Gewoon ouderwets loggen dus.

 
@Espagnol, zoals ik eerder beschreven heb gaat het perfect .Ik heb uren beeld op mijn mosc.Ik denk toch dat je iets verkeerd doe op je mosc.Ik kan van deze kant moelijk zeggen wat je verkeerd doe.Lees de instruktie goed, je zult zien dat het werkt Zie ook commentaar van Josje, niet dan !!!!!! Zappen en proggen Taq.

Volgens info kan je max 3 films proggen.@josje,met de X channels weet ik niet wat voor PPV events ze hebben.Wellicht dat je ook via de PPV events van Taquilla achter de code komt en dus vervolgens deze met het C 1 40 command prog.In ieder geval weer werk aan de winkel.

Zet jullie ervaringen in ieder geval op het funboard.

=ILYA=

Go for it

 
@ILYA

oke ,ik zal het nog eens testen,

Nu atmel geeft me toch veel minder problemen en volgens mijn gaat het zelfs sneller wanneer men zapt, maar dat kan ook maar een gedacht zijn.Trouwens met de atmel heb je alles in een keer zonder al vele omwege he:biggrin:

Thanks Esp

 
@Espagnol60, wat je zegt over je atmelletje klopt.Het zelfde geldt natuurlijk ook voor een GW.Simpel.Waar het mij om ging was voor degene,die uitsluitend met een org mosc werken ,een eenvoudige methode, zonder loggen etc naar de events te kijken.Wellicht jammer voor hen die naar de X tjes willen kijken, Dan toch maar je Atmel/GW gebruiken of effe loggen. !!!!!!

=ILYA=

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan