Sint en zwarte piet

boets

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 mrt 2001
Berichten
1.488
Waarderingsscore
251
Punten
83
Leeftijd
64
Locatie
boetsenbos
Hoi Tijger, zie dat Sint en ZWARTE piet weer in het land zijn. Heerlijk, nostalgie Sint en ZWARTE piet. Ik hoop alleen niet dat Arie Boomsma en kornuiten hier meelezen want dat kost je meteen al je deugpunten hahahahaha. Maar van mij krijg je hiervoor een dikke 10.

B.
 
Yep, ik hou de traditie in ere zoals het hoort. Wie dat niet bevalt is niet verplicht hier te komen. Hier spendeer ik graag mijn deugpunten aan. :biggrin:
 
Die andere stijl was ik vergeten bij te werken, heb gelijk ook de kerst en O&N header maar opgezocht..
 
Hoe PostNL een kinderfeest kan verzieken.
Groot gezin veel kleinkinderen cprona advies , dus besloten we via zoom het feest toch gezamenlijk te vieren. Dus de surprise pakketten opgestuurd.
Vorige week maandag een pakket naar Lelystad, zou woensdag bezorgd worden, helaas vertraging bezorging onbekend. Donderdag , onbekend, vrijdag onbekend zaterdag hèhè pakket wordt vandaag bezorgd. Gelukkig.

Uurtje later , helaas uw pakket loopt vertraging op en wordt uiterlijk dinsdag 7 december geleverd.
Met postnl gebeld , en het enige wat jecte horen krijgt,.Sorry maar het is druk.
Dus geen zoom conferentie maar onderling.

Dinsdag bij bol wat besteld, woensdag geleverd door Postnl
Woensdag bij amazon wat besteld vrijdag geleverd door Postnl
Vrijdag bij LIDL ON LINE wat besteld wordt vandaag door DHL bezorgd.

Hoezo druk bij PostNL.
Gewoon een grote zooi , post NL bezorgd 1 x per dag ,
DHL bezorgd 3 x per dag en op zondag en maandag.
 
Hoezo druk bij PostNL.
Ik denk dat dit ook veel ligt aan welke route het neemt, welk sorteercentrum. Er zijn ook bezorgers ziek, het is hartstikke druk en enige tijd geleden kreeg ik ook alles snel, behalve iets wat via een sorteercentrum in Rotterdam ging.
Tuurlijk is dit wel dikke mik als andere pakketjes wel gewoon op tijd of redelijk op tijd (dagje later) aan komen.
Bij mijn dochter echter tot 2x toe bij pakjes 's morgens een bericht gehad van track en trace, pakketje zou een dag later 's middags geleverd worden. Vervolgens stond in beide gevallen PostNL toch gewoon diezelfde dag nog 's middags voor de deur. Het kan raar lopen.

Wij zijn in elk geval reuze blij dat wij de Kerstcadeau's al besteld hebben. Ben heel benieuwd of die op tijd gaan zijn. Eentje zou 9 december en eentje tussen 13 en 15 december.... via bol dus we zijn benieuwd.
 
Pffff weer een dag later gezet ,

Ik heb vorige week maandag bij Ali een bestelling geplaatst , wordt vandaag bezorgd.

Ook mijn zoon heeft vandaag pakketten bezorgd gekregen door PostNL .
Dat bedrijf heeft 1 route per dag. DHL zie ik hier 3 x per dag 7 dagen in de week.
Gisteren een pakket via DHL ontvangen dus dat bezorgers ziek zijn is niet van toepassing het pakket zit al een week in sorteerdepot.

Nou lijkt mij de route Almelo Lelystad geen moeilijke route

Bol bestellingen krijgen voorrang zeker weten
 
Laatst bewerkt:
Bestellingen bij Ali hebben de tendens hier een stuk eerder binnen te komen. Dat is wel zo prettig. Je kunt beter een datum krijgen die wat later is, en dat het pakje dan vroeger komt, dan omgekeerd.
Als DHL meer werk heeft bij jou in de wijk is het vrij logisch dat je die 3x per dag ziet 7 dagen in de week.

Hier zie ik DHL relatief weinig en als ze komen is het over het algemeen 1x per dag.
De PostNL jongen zie ik 2x per dag en soms 3x per dag.
Hangt gewoon af van de drukte met pakjes in je omgeving.

Zou kunnen dat Bol bestellingen voorrang krijgen, daar hebben ze ook enorm veel werk van dus dat zou me niet echt verbazen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan