Sky italia,D+ en conax op new generationcards

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Sandokan

Las op een snaky engels board dat a.s. dinsdag Sky italia,D+ en conax open gaan op een new generationcard.

Nu weet ik alleen nog niet wat een new generation card is.
 
Dus als alles wat er beweert word klopt dan hebben we van de week weer beeld.
 
dat heb ik ok geleezt bij lucifersat en de file komt in een niewe generatie card de Titaniumcard 2 en deze heeft een grotere eeprom en met een niewe os versie 3.1
grtz roufa!
 
Originally posted by jlmg
Dat is gewoon de knotcard.
grtz. jlmg

Dat grapje kost dus weer 50 euro, wat een geldklopperij,
maar naar mag ik aannemen zal tita weldra volgen, de Mr.cam is wat betreft D+ en SKY voorbij.
 
Wat ik ermee bedoelde is dat het voor de knot ook komt en voor de gewone tita.
Trouwens er is al een file voor de knot,alleen hij is moeilijk te vinden.
grtz. jlmg
 
Un saluto al mentecatto di merda che ha pubblicato il file titanium seca2?.evidentemente trattasi un emerito figlio di troia e cornutazzo.
Attenzione ! non testate i file in quanto killer!!!

Geen idee wat hier staat maar het woord killer bevalt me niet.
 
Ja dat klopt,er is een seca file gepost en die dood je kaart en als het tegen zit ook je module.
grtz. jlmg
 
dat heb ik ok geleezt bij lucifersat een Titanium file killer die uit is gewoen uitkijken en download file alleen bij de bekende sites
en vandaag tony zelf beweert dat D+ en sky werken met emu
dus het zal wel goed komen even geduld
grtz roufa!
 
Ik heb jullie van de week al gewaarschuwd....... kijk uit voor je tita kaartjes ...
 
ik heb al een plekje vrij gemaakt in de tuin voor mijn tita kaart
moge als het fout gaan hij rusten in vrede :)
 
Dukdalf kun je niet eens een keer een leukere avatar nemen?
 
Ja ??ntje met een wat diervriendelijker uitstraling :biggrin:
 
Ik vind m wel cewl eigenlijk zo met die spuit.:biggrin:
Maar okez.. da's off-topic.:)
 
...deze heb ik nog uit de tijd van onze vriend rat2002 met zijn loze beloftes, vond deze avatar toen wel erg toepasselijk
 
ik heb een hekel aan ratten in het algemeen ja, en aan rat2002 in het bijzonder.....maar dat is history als je dat begrijpt tenminste.....maar eh, nu graag weer on-topic
 
Misschien is satrat2003 wel rat2002
 
alles het zo door gaat wordt off topic vegeet niet dat wij in de seca forum zijn en wat was de vraag nog een keer?
en de seca2 codeeren is niet gekrackt is alleen een deel van open geweest het is zeker een busness hack en dat is een teken van to keep the game going
grtz roufa!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan