Sky italia,D+ en conax op new generationcards

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien is satrat2003 wel rat2002 [/QUOTE]


ik ben een jaar jonger


Ciao,
 
Welkom
 
Originally posted by Sandokan
Las op een snaky engels board dat a.s. dinsdag Sky italia,D+ en conax open gaan op een new generationcard.

Nu weet ik alleen nog niet wat een new generation card is.
.wie heeft er een witte telepui kaart. de sky is open.ge moet die alleen laten klonen.het werkt perfect.en werkt goed met een aston cam.1.05.ciao
 
Originally posted by Nummer10
Misschien is satrat2003 wel rat2002

Jij zegt ik denk het, maar hoop dat ie zijn gedrag wel wat verbeterd heeft ivm vorige jaar, misschien wordt het weer eens tijd voor een website voor hem...
 
dan woordt het de volgende week dinsdag!! of de week daarna
grtz roufa!
 
Ik zal het wel allemaal niet begrijpen. Ben uiteraard maar een gebruiker. Maar wat kunnen jullie oude hoeren zeg. Ik lees of zie niets van al het beloofde. Er is naar mijn mening op dit moment geen ??n file welke dat doet wat er beloofd wordt. Wordt toch tijd dat de moderator zon bericht er uit gooit. Wordt er niet goed van al het gelees en uitgeprobeer.
Wanneer komt nu eindelijk die beloofde file welke c+ nl, sky en D+ opent op een blauwe tit of knotkaart.
 
Als ik het voor het zeggen had .. nooit !..
Ga maar hobbyen .. zelf lekker aan de gang .. hardware kopen .. Kaartjes uit alle uithoeken van de wereld proberen te bemachtigen .. wezenloos zoeken naar Proggies (Of zelf schrijven) .. Nee .. neemt u maar fijn een Abo .. is beter voor C+ ..

Cya ..

P.s. de gene die iets beloofd is zijn hobbyisten .. geen bedelaars ! ..
Nice Day Mate ..
 
Lul de behanger je gaat toch niet veel geld betalen allen maar voor herhalingen je bent echt gek of je heb belangen bij die bedijven.
 
Originally posted by pikkerd
Ik zal het wel allemaal niet begrijpen. Wordt er niet goed van al het gelees en uitgeprobeer.

Wat mij betreft mag de Moderator je wel ff een maandje bannen..., 3 postings en gewoon door blijven drammen...

Als je de regels had gelezen had je geweten dat Duck een Hobby bord is, en dat houd juist in dat je lekker gaat Hobbyen, Elkaar informeren, En testen!

Dit is juist wat jij NIET wilt, jij wilt graag alles GRATIS, en voor niks...

Duck is geen vrijschakelbord, dus ga maar ergens anders je gebrek aan "Sex" botvieren....

Gr Fred.
 
Tellen kan je ook niet laat staan dat je een file kan maken welke werkt. En dat noemt zich hobyist ?????
Laat me niet lachen zeg, de Duck hoef mij niet een maandje te blokken kom gewoon voorlopig hier niet meer doei beide handje.
 
Nou Pikkerd .. Lul misschien wel .. maar behangen kan ik echt niet !
Maar ik zal je is wat vertellen .. ik heb zelf ook een abbo bij C+ .. erg he ? ..
Wat nou als C+ ineens niet meer bestaat omdat ze geen inkomsten meer binnenkrijgen ?..
Weet meneer de paardelul misschien wel wat een transponder huren kost per jaar ? ..
Belangen heb ik absoluut niet bij dat bedrijf .. ik denk zelfs dat ze me liever zien gaan dan komen ..
En nog even over die lul .. zit me toch een beetje dwars ..
Ik zal hem eens in je nek leggen .. heb je gelijk platvoeten of een hernia ..

Twilight , .. mooier dan jij had ik het niet kunnen omschrijven ..

Cya ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan